רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 בינואר 2016

מבזקים - מפה ומשם


הרב ברלנד מבטיח "המשיח יגיע בט"ו בשבט, אם לא - אל תאמינו לי יותר!"
 -------------------
טרגדיה! בביה"ח נפטרה הבוקר הגב' בת שבע בוימל ע"ה, אם לחמישה מפ"ת שהתמוטטה אמש עם חשש לשפעת חזירים ואושפזה בבלינסון.
 -------------------
'ישראל היום': חסידיו של הרב יאשיהו פינטו כתבו ברשתות החברתיות: "הרב הולך לכלא כי הוא ספרדי. השופטים הם כופרים, אכזריים וחסרי רגש שיעמדו בעתיד למשפט השם"
 -------------------
‏הילדה תהילה אוחיון ע"ה בת ה-6 שטבעה במלון 'רמדה' בחג החנוכה נפטרה כעת בביה"ח.
-------------------
י-ם: שכונת גאולה היה הלילה 2 כנופיות של שבבניקים שפרצו ורוקנו קופות צדקה בביהכנ"ס ומקוואות. 2 הכנופיות נתפסו
 -------------------
אדמקר ב'וואלה': הרבנות הראשית תעקוב אחרי מפעל בחו"ל באמצעות מצלמות בשידור חי לאחר שנחשד בהונאה כשעובדים בו ארזו בשר טרף ככשר למהדרין.
 -------------------
צמח ב'נייעס מייל': שמח בליכוד סביב חוק השבת. ח"כ דוד ביטן שמתנגד נחרצות לחוק, צרח כעת מאחורי המליאה על מגיש החוק מיקי זוהר "אתה אפס מאופס". ביטן אתמול: "כל זמן שאני יו"ר ועדת הכנסת, החוק לא יעבור".
 -------------------
בניגוד לדברים שאמר  ב'ערוץ 10' - בראיון ל'קול ברמה' אומר עורך דינו של אב המחבל כי "אף אחד מבני המשפחה לא יודע שום דבר, לו היה יודע ולו בדל מידע היה מעביר את זה לרשויות החוק".
 -------------------
צמח ב'נייעס מייל': בעקבות התערבות נתניהו - ההצבעה על חוק השבת תידחה למועד לא ידוע.
 -------------------
אליוביץ ב'רוטרניק': נכון לרגע זה, לא ידוע ממה נפטרה הגב' בת שבע בוימל ע"ה. אמש בוצעו בדיקות רבות אך סיבת המוות עדיין לא ידועה.
 -------------------
המיסיונרים משתלטים בשקט על אשדוד מתחת אפם של החרדים! אתר 'אשדוד אונליין' חושף: הם שכרו מתחם ענק ברח' האורגים באשדוד ומקימים מקום 'תיפלה' גדול שימשוך אליו אלפים. עסקן חרדי: "חייבים להתעורר בזריזות".
 -------------------
 נמשכת ההתנגדות ב'כולנו' - ח"כ אלי כהן בטוויטר: "על אף היותי אדם מסורתי, אינני מתכוון לתמוך בחוק השבת במתכונתו הנוכחית. שינוי בסטטוס קוו בכל מה שקשור לשבת צריך להיעשות בהסכמה רחבה".

 פעיל הר הבית יהודה גליק כבר יכל להיכנס לכנסת בזכות החוק הנורבגי הקטן, אך החליט לדחות את כניסתו לבית הנבחרים, כך חשף גורם המקורב לו. שני שרים המיודדים עם גליק הציעו את התפטרותם לאחר שח"כ אמיר אוחנה החליף את השר לשעבר סילבן שלום. גליק אמר להם לחכות עד חודש מרץ, כי הוא מאמין שעד אז ינוקה מהאשמות של פגיעה פיזית באישה בהר הבית, והוא מעוניין לטהר את שמו לפני שיהפוך באופן רשמי לחבר כנסת.
 -------------------
'ווינט': קבוצת נשים מבית שמש חילוניות וחרדיות, הקימו קבוצה במטרה להוביל שינוי בעיר דרך דיאלוג מוזיקאלי. בתוך הקבוצה: בוגרות צבא ודוברות יידיש. חלק מהנשים החרדיות נמצאות בקבוצה ללא ידיעת הבעל
 -------------------
 ח"כ אייכלר למימרן ב'קול חי': "כששמעתי שמנהל המחוז החרדי הנבחר הוא ללא כיפה, הוקל לי שלפחות הוא לא חובש כיפה סרוגה".
 -------------------
 ישי כהן ב'כיכר': בכירים ברבנות הראשית לישראל ובמפלגות החרדיות מעריכים כי הליך מינוי מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל יוקפא. הסיבה: פרישת המועמדים המובילים לתפקיד.
 -------------------
ערוץ 2 חושף: ברשות פואד בן אליעזר הייתה כספת בבנק דיסקונט עם 570 אלף דולר...
 -------------------
 ויסברג חושף ב'בחדרי' את רשימת 112 המוסדות שקיבלו הערב כסף מקרן ההצלה של העדה החרדית. ישיבת "גאון יעקב" של הגראי“ל מופיע ברשימת המקבלים.
 -------------------
 בניגוד לדברים שאמר הערב ב'ערוץ 10' - בראיון לרונן כץ ב'קול ברמה' אומר עורך דינו של אב המחבל כי "אף אחד מבני המשפחה לא יודע שום דבר, לו היה יודע ולו בדל מידע היה מעביר את זה לרשויות החוק
 -------------------
 ישראל היום': במשטרה עדיין לא החליטו סופית אם שרה נתניהו תידרש לחקירה נוספת. בחקירה אתמול טענה בתוקף כי את כל ההוצאות הפרטיות הקשורות בטיפול אביה שילמה מכיסה הפרטי.
 -------------------
'העין השביעית': הפסד לחצר הרב יאשיהו פינטו: תביעת 100 מיליון הדולר נגד אילנה דיין ו'קשת' נמחקה.
 -------------------
אתר 'קול חי': הקרע הספרדי • סגן ראש עיריית נתיבות מטעם ש"ס יעקב מעלימי: "הובהר לי בצורה ברורה שאני לא רצוי בתנועת ש"ס
-------------------
עו"ד של אב המחבל מת"א מודה לראשונה בראיון ל'חדשות 10': "האבא יצר קשר טלפוני עם בנו לאחר הפיגוע"
 -------------------
יואב יצחק חושף ב'ניוז 1': מני נפתלי הקליט את שרה נתניהו. חשש שהקליט גם את בעלה ראש הממשלה בנימין נתניהו.
 -------------------
חוק השבת: ח"כ מיקי זוהר בראיון ליוסי בן עטר ב'גלי ישראל': "נכון לעכשיו החוק יעלה מחר במליאה". ח"כ מירב בן ארי בתגובה בתכנית "אצביע נגד".


להמשך המבזקים כנסו כאן:


 -------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': הרב פינטו הולך לכלא!
עורך דינו אביגדור פלדמן בראיון: "הייתה לנו הרגשה שבעקבות ההתחשבות במצבו הרפואי של לופוליאנסקי יתחשבו גם במצב הרב. ביהמ"ש קבע שאורי יותר חולה. מבין את הרב פינטו שביום כזה הוא ממורמר וכועס. האישומים נגד לופוליאנסקי הרבה יותר קשים. גם הטיעונים על רקע עדתי נכונים".
מקורבו הרב יובל אוחיון ראש כולל 'שובה ישראל' בראיון: "בושה וחרפה למערכת המשפט שמכניסים רב כזה לכלא. הערכות של כולנו עוד הבוקר היו שימירו לעבודות שירות. אנחנו בדיונים האם יהיו הפגנות חיזוק".
הסתיימה הסאגה במשרד החינוך - מני גירא: ״מינוי מנהל המחוז החרדי המקורב ל'יש עתיד', נעשה ע"י נציבות שירות המדינה כ'מינוי מקצועי' ומעל ראשם של הפוליטיקאים החרדים. היחיד שיכול היה אולי להשפיע על ההחלטה - השר בנט״.
צביקה כהן סגר"ע ירושלים בראיון: "רצינו מנהל חדש וקיבלנו. מקווה שיעמוד על המשמר ויעשה את עבודתו לפחות כמו ששמעוני עשה. לא מכיר אותו אישית, אבל שומע דברים חיוביים".
ישורון תורג'מן 'קול ברמה' בראיון: "יש יתרון בכך שהמנהל אינו חרדי, הוא לא יהיה מחויב לפוליטיקאים ועסקנים. צריך לתת לו מאה ימי חסד. עוד מעט ימי הרישום הסוערים יגיעו לשולחנו".
ערים חרדיות קיבלו אישור לייקר ארנונה - עומרי מילמן 'כלכליסט' בראיון: "מקבלי האישור הם: ב"ב, בית שמש, ביתר, שדרות ונתיבות. סיבת האישורים: ערים שנמצאות בגירעון ונכנסו לתוכניות הבראה".
הדרישה למנות דיינים חדשים - עו"ד אורי ישראל פז בראיון: "מינו דיינים רבים אבל לא לביה"ד הגדול. אחרי הפרישה של הדיין האחרון אמש, רק הרבנים הראשיים יכולים לדון. בעתירה שלנו אנחנו דורשים למנות דיינים בדחיפות. עתירה נוספת שתוגש ביום חמישי תדרוש למנות אשה".
 -------------------
מהדורת יום שלישי במערכה:
חשיפת 'במערכה': פרשיית בית הכנסת הגדול בבני ברק. מכתב כתוב וחתום של מרן הגרח"ק בעניין בית הכנסת הגדול בבני ברק שעדיין לא פורסם לרבים. כל הפרטים החדשים על מה שקורה בבית הכנסת הגדול בבני ברק.  והאם מרן הגראי"ל גם חתם על המכתב של הגרח"ק? ומדוע המכתב אינו מפורסם לרבים? מתי ביקר פעם אחרונה הגאון הגדול ר' דוד במעונם של הגראי"ל והגר"ח? ומי הבוחש העיקרי בקדירה?? כל הפרטים המסעירים.
פרסום ראשון: סערה חדשה בכשרות 'שארית ישראל'. חברי הבד"ץ החרימו את שמחת הבר מצוה שערך אחד מבכירי מערכת הכשרות. כל הפרטים.

מעקב במערכה: האם מעוכבי המילגות באחד המוסדות הגדולים בארץ כבר קיבלו את מלגתם לאחר דברי ראש הישיבה??
סיפור חדש שמעורר ביקורת קשה על אחד ממוסדות החינוך בבני ברק – אך הפעם לשם שינוי הביקורת מגיעה ממשפחה מיוחסת וחשובה בבני ברק. כל הפרטים.
בעקבות פרסומים שונים: ההקלטה הבלעדית שהכתה גלים רבים מדבריו הברורים של הגרא"י סולוביצי'ק בהשמעה חוזרת
תקנות חדשות בישיבת תושיה תפרח בכדי למנוע החזקת מכשירים סלולריים בישיבה
 -------------------
מהדורת חצות בסקופים: שוב מנהל מחוז חילוני למשרד החינוך.
• יו”ר ועדת החינוך ח”כ יעקב מרגי בראיון סוער: כל הדיבורים הם של אנשים שחושבים בטעות שהפקידים של פירון עושים בעיות, אבל הם טועים, בשנים של פירון היה גידול ותוספת תקציב לחינוך החרדי, סעיפי התקציב גדלו זאת המציאות. נבחון את המנהל החדש לפי מעשיו.
•• מועצת הפרשנים בהגשת נתן משי עם העיתנאים יקי אדמקר, ישי כהן, ואיתי גדסי, על מינוי יצחק זהבי, גזר הדין של הרב יאשיהו פינטו וכניסת השר דרעי לתפקיד החדש.
• עורך 'מרכז הענינים' יצחק נחשוני בראיון: זה כישלון שאדם חילוני ינהל את המחוז, במחוז ישנם 60 פקידים שהמטרה של חלקם לשנות את החינוך החרדי.
• הרב פינטו הולך לכלא, עורך דינו אביגדור פלדמן בראיון: התחושה של רדיפה, הרב מרגיש שנעשה לו עוול וישקול את צעדיו, הוא מאוכזב מאוד.
• אליעזר רודין - קול ברמה: בסביבת הרב מבינים שהסיכוי של בקשה למשפט חוזר בהרכב גדול יותר להתקבל שואף לאפס.
• מקורבו של הרב פינטו אסי תמיר בראיון: אנחנו עדיין לא מעכלים את הבשורה שהרב ילך לכלא. ברור שיש אפליה שזועקת לשמים אחרי ההכרעה אצל לופוליאנסקי.
• בן ציון עטיה יד ימינו של הרב יאשיהו פינטו בראיון סוער מדבר על הכל: הרב הבהיר לחסידיו למחות רק לפי כללי החוק. האדם שאיים על אילנה דיין לא נמנה מחסידי הרב, האלימות היא לא בבית ספרנו. על שיחת הרב ודומרני: הרב רצה לסייע לו לעבור מעבר לים ולפתוח חיים חדשים.
• משטרת צפת תאבטח את ציון הרשב”י כדי למנוע את סגירת המתחם, מפקד משטרת צפת יורם אזולאי בראיון: כפי שהכותל המערבי מאובטח כך גם ציון הרשב”י חייב להיות מאובטח.
• יעקב מעלימי סגר”ע נתיבות בראיון: בגלל ששמעתי בקולו של מורי ורבי הרב יורם אברג'ל זצ”ל ותמכתי בבחירות ב'יחד' הבהירו לי בש”ס שאני לא רצוי בתנועה, אני מעוניין בשלום.
• האם חברת 'אל על' מחללת שבת כדי לשנע את האוכל הכשר לטיסות של מוצ”ש? אהרן רבינוביץ מ'כיכר': בעקבות החשיפה שלנו הרה”ר לאו התערב והוועדה למען השבת פועלת למנוע את חילול השבת.
• דבריו של הגר”א ברלנד על בואו של המשיח עד ט”ו בשבט, רוני שפירא מ'כנישתא חדא': אנו מאמינים בלב שלם שהרב צודק בתאריך. מנגד יעקב הורביץ מקו 'שובו בנים' בראיון: הרב נתן כבר עשרות תאריכים והכל בהומור.
• ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול פועל להשכין שלום בין חברי המועצה ליועץ המשפטי, ראש העיר בראיון: מי שיש עליו תלונות סימן שהוא עושה.
• חוק השבת שעדיין תקוע בכנסת - מנכ״ל חברת ההנעלה טוגו מאיר נג׳בי בראיון: נוצר כאן מעגל שלם של חוסר צדק כשהעסקים פתוחים בשבת. אנחנו עומדים בלחצים של לקוחות וגורמים רבים וסוגרים בשבת. ועדיין מאמינים שהחוק הזה הוא ערכי ומוסרי כאחד.
• עתירה דחופה הוגשה לבג״צ למינוי דיינים בביה״ד הגדול בי-ם - מגיש העתירה עו״ד אורי ישראל פז בראיון: לא יתכן שבגלל סחר מכר פוליטי המינויים יתעכבו. תקוותנו שבג״צ בדיון הקרוב יקציב לוחות זמנים ברורים לכינוס הועדה בכנסת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.