רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 בינואר 2016

בית משפט העדיף לנקוט את עמדת הפרקליטות שמגלמת קטנוניות ונקמנות וזנח את העובדות



הגישה כלפי האדמו״ר פינטו שליט"א  מלכתחילה היתה לא ראויה ולא הגונה ולוקה בחוסר צדק ואיפה ואיפה בגלל האנשים שעמדו כנגדו  לא יתכן שמצד אחד יאיימו להעמיד את הרבנית לדין כשמדובר במצב לא סביר באופן קיצוני ומצד שני יערכו כתב אישום שאין לו כל קשר עם חומר הראיות לא סביר ששני בתי משפט מחוזי ועליון יושפעו מהפרקליטות ולא יסכימו לקבל שום ראיה מחומרי החקירה אפילו שמסבירים להם שכתב האישום מנותק ואין לו קשר לחומר הראיות המערכת פעלה להסתיר את הסיפור האמיתי והשפיע על כל ההיררכיה לנהוג בחשבונאות וקטנוניות ובחוסר צדק מבהיל כנגד רב גדול וקהילה גדולה המערכת עוולה ועוד מרגישה ניצחון אבל זה נצחון שיש לצידו כשלון עצום של חוסר צדק. דברים אלו מקבלים משנה תוקף כשבית המשפט בתוך שבוע אחד מתחשב באדם חולה באופן קל יותר מכבוד הרב ובעבירה קשה עשרת מונים ובכבוד הרב אותם שופטים נוהגים באטימות ובאכזריות.
מתבקש מכל יהודי ויהודיה בעם ישראל למחות על מהלך שלם של שקר ועוות דין ששני בתי משפט לא ראו שום חומר מהתיק בשתדלנות של  הפרקליטות כל הסיפור של כתב האישום לא מבוסס על מאומה השופטים גיבשו דעה מהתקשורת שהפרקליטות אסרה לתת לתקשורת שום חומר .המערכת גייסה את כולם לנהוג בקטנוניות וחוסר צדק ואפילו לא להתייחס למצב הבריאותי הקשה של האדמו״ר פינטו והרבנית איפה ואיפה לכן אנחנו דורשים וועדת חקירה שתהפוך לבדוק הכל ישר והפוך לצדק .
אני מבקש לציין ששנים אנחנו עדים למסע הכפשה קשה שפיכות דמים קשה מצד הפרקליטות והתקשורת  רצח אופי של ממש כנגד כבוד האדמו"ר פינטו שליט"א .
מבחינת התוצאה היה צריך לראות ריחוק מוחלט מצד אנשים לאדמו"ר פינטו ורואים יד הקב"ה בדבר כל שיעור יותר מלא במאות אנשים קבלות קהל באלפי אנשים שמבקשים עצה ותושיה מכבוד האדמו"ר נסיעות לקברי צדיקים פניות בקשות הצטרפות ממש עין בעין כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.