רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 5 בינואר 2016

האדמו"ר מהרז"ל מסאטמאר מתחייב לכסות את עלויות הבניה של המחבלים כפי דרישת שודדי אתרא קדישא

פתרון לבעיית הבניה בפרויקט של מנחם כרמל בגילה. שמחה ביהדות החרדית הנאמנה, פרויקט הבניה בגילה יוצא להמשך הדרך לאחר התחייבות האדמו"ר מהרז"ל מסאטמאר לכסות את עלויות הבניה כפי דרישת אתרא קדישא.
לאחר פיצוץ המגעים בין אתרא קדישא קדישא ליזם מנחם כרמל בכל הנוגע לפרויקט הבניה בשכונת גילה בירושלים העומד תחת חסותו של מנחם כרמל, וזאת לאחר הימצאות קברים בשטח ודרישות מצד אתרא להוספת מאות מיליוני דולרים עבור הגבהת כל השטח ובניית כיפין על גבי כיפין, בימים האחרונים הגיעו הצדדים לפתרון המשביע את רצון כולם, כאשר האדמו"ר מהרז"ל מסאטמאר החייב כי נגידי עם מחסידיו יקחו על עצמם את כל הוצאות הבניה כפי דרישת אתרא קדישא, עלויות המסתכמות לסכום של מאות מיליוני דולרים.
אמש בשעות הלילה המאוחרות הסתיימה פגישה ארוכה שהתקיימה במשרדו של הרב אפרים שטרן המקורב לאדמו"ר מהרז"ל מסאטמאר, ובה השתתפו יו"ר אתרא קדישא הרב דוד שמידל וסגנו חזקיה קלמנוביץ כאשר מהצד השני השתתף היזם מנחם כרמל, בפגישה האמורה סיכמו כל הצדדים כי לאור ההתחייבות של האדמו"ר מהרז"ל מסאטמאר ימשיכו העבודות בפיקוח ארגון אתרא קדישא, כאשר את כל ההוצאות הנוספות בפרויקט יממנו חסידיו של האדמו"ר מהרז"ל מסאטמאר באופן מלא.
כזכור, בפרשת גולובנציץ כתב האדמו"ר מהרז"ל מסאטמאר כי נגידים מאנשי החסידות הסכימו לקחת על עצמם את העלויות העצומות בסך של מאות מילוני דולרים, אך מחמת סיבות שונות הדבר לא יצא לפועל בסופו של דבר, אך כעת בהשתדלותו של סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש הצליחו להגיע לידי הסכמה, כאשר האדמו"ר מהרז"ל מסאטמאר נתן התחייבות שנגידי החסידות יקחו על עצמם את עלויות הבניה כפי דרישת אתרא קדישא המסתכמות לסך מאות מיליוני דולרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.