רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 5 בינואר 2016

למה דודי לאו נסע לטייל במירון?

מאת איש הרבנות הראשית

הסיבה הרשמית זה יום הולדת, אבל האמת כבר דיוחנו לכם בעבר שנעשתה פניה מלשכתו של בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דודי לאו לפינחס מלך הקומבינות שיארגן לכב' בעל היתר המכירה ורעייתו הרבנית הראשית לישראל טיסה. אך פינחס חזר עם תשובה שלילית שכרגע אף אחד לא צריך את דודי לאו על הראש שלו ובטח לא לכמה ימים. חשב בעל היתר המכירה דודי לאו מה אני יעשה שהמשרד עובר דירה אם אני יהיה שם אני יצטרך לעזור במעבר אני יגיד להם שיש לי יום הולדת ואני יסע להתפלל במירון. כולם יודעים שלנסוע למירון להגיד את כל התהילים ולחזור זה יום שלם וכך למחרת אני יחזור למשרד בלי שאלכלך את הפראק.
על המבצע של המעבר היה אחראי ראש הלשכה המסור הרב רפי פרנק שהאבא רבה של תל אביב הביא אותו בירושה לבנו  שבאמת עשה עבודה יפה. בימים הקרובים יזמין דודי לאו את החברים ממודיעין ויראה להם שהוא קיבל קומה שלמה ומשרד חדש והנה לך מהפך נוסף ברבנות. האבא ישראל מאיר העביר את הרבנות מהיכל שלמה לבית יהב והבן דודי מעביר מבית יהב לבית אקא נדל"ן (מאחורי בית יהב). מנגד העובדים ברבנות ממורמרים החדרים שלהם קטנים ואיו הרבנים הראשים קיבלו כל אחד קומה וחדרים מרווחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.