רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 4 בינואר 2016

מבזקים - מפה ומשם


כיכר השבת: מטען הושלך לעבר רכב צה"לי בגבול לבנון, איש לא נפגע. כלי תקשורת בלבנון מדווחים כי צה"ל משיב בירי פגזים.

שלזינגר ב'בחדרי': הזמר ב"חתונת השנאה" נעצר כחשוד בהסתה בגלל ששר 'זכרני נא'. כמו כן נעצרו לחקירה שני משתתפים נוספים בחתונה.

מוטי סגל ב'קוקר': חמישה חודשים לאחר הסערה בסמינר 'מאיר' בבני ברק, מונתה ועדת רבנים שתלווה את הרישום לסמינר. בין הרבנים: ר"ש שטיינמן ורח"י שפירא.

הבוקר בחזו“א 5: סגר“ע ב“ב מנחם שפירא ניגש אל הגראי“ל לאחר ברית, אמרו לו "זה מנחם שפירא" הגראי“ל שאל "אתה ראש העיר"? שנענה בשלילה אמר הגראי“ל: "נו עוד מעט"..

שוב אנשי נצח ונטו"ק מפגינים מול ביתו של הגאון הגדול ר"ד כהן בירושלים. המפגינים המחוצפים קוראים קריאות נוראיות כנגד גדולי ישראל שליט"א

הותר לפרסום שאתמול ילדה מצאה את הטלפון הנייד של הרוצח מדינזגוף בצפון ת''א

 'בחדרי': שוב ח"כ מיקי לוי מסית נגד החרדים! בפוסט שהעלה בפייסבוק מגדיר את האברכים בטלנים "מגדילים את תקציב הבטלה, במקום להרחיב את מענק העבודה. טירוף מערכות. הממשלה איבדה את כל הבלמים".

גיא פלג חושף ב'ערוץ 2': פואד בן אליעזר פנה ליועמ"ש: "עצור את ההליכים המשפטיים נגדי עקב מצבי הרפואי".

הפגנה בבני ברק נגד חנות שלטענת המפגינים מוכרת מכשירי סלולר לא כשרים, השוטרים סילקו את המפגינים

 שר הבריאות יעקב ליצמן המבקר בארה"ב, ביקר אמש בבתי האדמו"רים מבאבוב 45 ומונקאטש.

'ווינט': 7 שנים אחרי הטרגדיה לנכדו של השר אריה דרעי שנחנק למוות במשפחתון בירושלים, הוריו תובעים יותר משני מיליון שקלים ממשרד הכלכלה ועיריית ירושלים.

ישורון תורג'מן ב'קול ברמה': בקרוב ההכרעה על מנהל המחוז החרדי. בוועדת הבוחנים שהחלה לראיין את המועמדים היום יושבים 4 גברים ו-4 נשים. התשובה לנבחר תינתן טלפונית כשיסיימו את הראיונות.

טרגדיה בביתר עילית: הילדה בת 7 אסתר טויב ע"ה בתו של הרב מרדכי טויב מחסידי צאנז נפטרה הלילה, לאחר מאבק ארוך עם חיידק נדיר.

'ערוץ 10': במשטרה סבורים שהמחבל עדיין בתל אביב - בניגוד לדבריו של השר ארדן.

האדמו"ר מסקווירא נחת הבוקר בנתב"ג לביקור היסטורי בישראל, בכבש המטוס המתינו סגן השר ח"כ מאיר פרוש וח"כ ישראל אייכלר. במהלך שהותו יבקר אצל גדולי ישראל ויחנוך את בנייני החסידות. אל האדמו"ר מתלווים כ-1,800 חסידים.

 שרה נתניהו תיחקר היום בפעם השניה במשרדי להב 433.

בהוראת מרן האדמו"ר מבעלזא - הוסיפו שם לאשה הצעירה 'אלטע' יוכבד בת חנה, החולה בשפעת החזירים ומצבה קשה מאוד.

'מרכז העניינים' חושף: צה"ל נערך להקים מנהלת מיוחדת לשילוב חרדים, שתערוך בדיקות נוכחות בישיבות ותעקוב אחרי בעלי מעמד של 'תורתו אומנותו'. הח"כים החרדים נערכים לסכל את המזימה.

 גיא פלג חושף ב'ערוץ 2': פואד בן אליעזר פנה ליועמ"ש: "עצור את ההליכים המשפטיים נגדי עקב מצבי הרפואי".

'ווינט': יו"ר ש"ס אריה דרעי פנה ליועמ"ש לקבל חוות דעת משפטית לקראת מינויו הצפוי לשר הפנים.

'בחדרי': שוב ח"כ מיקי לוי מסית נגד החרדים! בפוסט שהעלה בפייסבוק מגדיר את האברכים בטלנים "מגדילים את תקציב הבטלה, במקום להרחיב את מענק העבודה. טירוף מערכות. הממשלה איבדה את כל הבלמים".

חמאס פרסם היום וידאו של גלעד שליט מהשבי, שבהן הוא נראה עושה "על האש" ואוכל עם שוביו.

הרבנים הראשיים: הראשל"צ הגר"י יוסף והגר"ד לאו יגיעו מחר לבית הנשיא בירושלים, להשתתף בטקס 70 שנה לאינצקלופדיה התלמודית

יוחאי דנינו ב'המטבחון': יו״ר סיעת כולנו - ח״כ רועי פולקמן פנה להנהגת מועצת יש״ע בעקבות הגילויים האחרונים ברצח משפחת דוואבשה ובאירועי ההסתה שעלו לסדר היום לאחרונה: ״ציבור המתיישבים הוא קהל ערכי, ציוני וחלוצי ודווקא משום כך אנו מבקשים לפעול יחד למיגור הקיצוניות - כולל הקיצוניות של מנהיגי הקבוצות המובילים לטרור ושנאה״.


לגלריה כנסו כאן:

 מהדורת 12 ב'קול החרדי':
אריה דרעי קיבל את החותמת להיכנס ל׳פנים׳ - יונתן ליס 'הארץ' בראיון: "מקורביו של דרעי מאשרים: אנשי משרד המשפטים הבהירו בעל פה, כי הוא יכול להתמנות לתפקיד שר הפנים. למרות זאת, דרעי ביקש חוות דעת כתובה מהיועמ"ש, שתופץ לכל שרי הממשלה ותסתום את כל הפיות".
החשוד בפרשת דומא הפך לחרדי - אלישע בן קימון 'ווינט' בראיון: "מדובר בחסיד של הרב ברלנד שעזב לאחרונה את נוער הגבעות ועבר להתגורר ברח' שמואל הנביא בירושלים. הוא שיחזר את הרצח. אשתו טוענת שההודאה התקבלה בעקבות העינויים".
חברו דוב מורל בראיון: "אין שום ראיות נגדו. הוא צדיק ועדין, מעולם לא הרים יד על איש. בעבר היה עובד בשיפוצים, מאז שהתחתן יושב ולומד כל היום בכולל. ההרגשה של כולנו שתפרו לו תיק. נעזור למשפחה לעבור את הסבל ונארגן עצרות תפילה".
הפרוייקט של מנחם כרמל בגילה ייעצר בעקבות הקברים? ישראל חסון מנהל רשות העתיקות בראיון: "יש רק חשד לקברים, עוד לא נחשפו קברים ולא עצרנו את העבודות במקום. ברור שאם יהיו עצמות נעצור את הבנייה מיידית. אין טעם לייצר מהומה, אנחנו עובדים בשקיפות עם הציבור החרדי".
המחבל מסתובב חופשי - ירון דורון 'מקור ראשון' בראיון: "גם למשטרה וגם למשפחתו אין קצה חוט. המחבל מסתובב חופשי עם רובה והפחד הוא בכל אזור המרכז, לא רק בת"א. יש חשש במשטרה שהוא מחזיק בבני ערובה".
ביקור היסטורי ממחר של האדמו"ר מסקווירא בישראל - ר׳ יצחק מנחם וויסמאנדל מעסקני החסידות בראיון: "יחד עם האד' ינחתו בארץ 1500 חסידים. האד' ישהה פה 3 שבועות. בתוכנית: שבת היסטורית בירושלים ושבת במירון. יבקר גם בב"ב, בית שמש ואשדוד".

מהדורת יום ראשון במערכה:

הרב חיים אפשטיין ראש סיעת בני תורה וסגן ראש העיר בירושלים בראיון ל'במערכה' תוקף: דגל התורה מנסה לצנן את המערכה על קדושת השבת בקריית יובל ולהפוך את המאבק על השבת לנושא פוליטי כשהיא מצרפת למחאה על השבת גם מחאה על גני הילדים.

מודיעין עילית סוערת: מספר אברכים חצופים מנסים להתנכל לרב בית הכנסת ולרדת לחייו עקב השתתפות בכינוס מאות הרבנים באולמי תמיר נגד חוק הגיוס

תחקיר במערכה: מכתבו החריף של מרן הגר"ח קנייבסקי נגד האינטרנט – למה ועל מה בא, מי מתעלם ממנה ומי מקיימה.

חרפה במודיעין עילית: ארגוני חסד מוכרים העלו על נס אברך שהתקלקל והוציא תעודת עורך דין בעלון מקומי פופלרי בעיר.

פרסום ראשון: מאיזה ארגון ביקשו מספר גדולי תורה שלא להשתמש בתמונותיהם ושמותיהם כאות תמיכה בארגון. כל הפרטים.

לרגל יום פטירתו הי"ב של רב העיר וגאב"ד קרית אתא הגאון ר' שמואל שולזינגר זצ"ל. בנו ממלא מקומו הגאון רק טוביה שולזינגר בראיון: על האבא הגדול ועל מקצת מפועליו הרבים למען קיום הדת

מהדורת חצות בסקופים:
פרשת הרצח בדומא, הפחד בת”א, מינוי השר דרעי לשר הפנים, והסכסוך הליטאי שעולה לכותרות בארה”ב.
•• מועצת הפרשנים עם העיתונאים ישי כהן, איתי גדסי ויקי אדמקר: האם דרעי מכין את הקרקע למשרד הפנים או שהוא עדיין מסתפק אם לקבל את התפקיד? אנשיו כבר משובצים בלשכות משרד הפנים?
• מה הביא למעצר שמואל הלל קרליץ? ישראל פרקש מבורו פארק בראיון: אין שום קשר לפילוג הליטאי, מדובר בסכסוך שלי איתו מלפני כמה שנים, ביום שישי הוא ראה אותי ברחוב והתנפל עלי והכה אותי, המשטרה לקחה ממני עדות בבית החולים והם עצרו אותו, הוא קיבל צו הרחקה ושוחרר בערבות של 1250 דולר.
• לאחר פרסומים שונים כי מכתב התמיכה של מנהל ישיבת 'ליקווד' ב'הפלס' זוייף, הרב שרגא קוטלר בראיון: זו ההשקפה שקיבלתי מבית אבא ולכן אני איתם. ואחרי כל האיומים מותר לי להגיד שיש עוד אנשים שמבינים והולכים איתם. המכתב אינו מזוייף.
• פרשת הרצח בכפר דומא, היום הוגשו כתבי אישום, עמירם בן אוליאל חשוד ברצח המשפחה, חסן דוואבשה בראיון: כתב האישום לא אמיתי, לא הגיוני שאדם אחד שרף בית והגיע ברגל וברח ברגל. זה לא אמיתי.
• חננאל דורפמן חברו של עמירם בן אוליאל בראיון: הוא מהגבעות ואני מכיר אותו למעלה מ6 שנים, קשה להאשים אותו ברצח. עובדה שלקח 3 שבועות עד שהוא נשבר מהעינויים והודה, מה שמעיד על שיטת החקירה של השב״כ.
• חופי עמוס - 'מקור ראשון': בניגוד לטענות ששיטות החקירה לא נעשו בתיאום עם ביהמ”ש, מתברר כי למעלה מ-120 פעמים קיבלו בשב”כ את אישור בתי המשפט.
• הפחד בתל אביב, הרה”ר לת”א הגרי”מ לאו בראיון: אם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר אין מה לפחד צריך רק להתחזק ולהתפלל.
חבר מועצת העיר ת”א מחזיק תיק הביטחון חיים גורן בראיון: אני קורא לציבור לחזור לשגרה, צריך להיות עירניים אך להמשיך בשגרה.
אשר ברדה מנהל ת”ת 'יחד' בצפון ת”א בראיון: מטבע הדברים הרבה תלמידים לא הופיעו הבוקר ללימודים, אני מאמין שמחר נחזור לשגרה.
• ישורון תורג'מן - 'קול ברמה' על מינוי מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך בראיון: תוך יומיים נדע מי המנהל החדש של המחוז.
• בעית חילול הקברים בשכונת גילה - יו״ר המינהל הקהילתי בגילה עופר איובי בראיון: אנחנו בקשר מול אתרא קדישא לגבי פיתרנות אפשריים ואנחנו בוחנים את הדברים כדי להביא פיתרון לטובת כולם.
• מאמצי החיפוש הנמשכים אחר המחבל מת״א - מפקד הימ״מ לשעבר אליק רון בראיון: הלוחמים מתורגלים בדיוק למצבים הללו והם עושים את עבודתם נאמנה. אני מאמין שהם בדריכות ובכוננות באזורים הרלוונטים במידה ויתקבל מידע קונקרטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.