רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 בינואר 2014

משפחת לאו החליטה צביקי לאו יכהן כרב ראשי של גבעת שמואל

מאת איש הרבנות

לוחות המודעות בגבעת שמואל זעקו דרשת שבת מפי הגאון צבי יהודה לאו שליט"א. מאז בחירתו של דודי לאו לתפקיד הרב הראשי במשפחה לא נחים הם פשוט לא רגועים הם רוצים למנות עוד ועוד בני משפחה שמרגישים ממורמרים.
על האח משה חיים כתבנו בהרחבה ומתברר כי הדברים עוד יותר ויותר חמורים הקרע במשפחה עמוק והבנים והחתנים של הרב לאו אומרים כי הם חוששים שתופסק שושלת הקודש של ה-37 דורות של רבנות צריך לדאוג שהשושלת תמשיך.
במהלך החודש האחרון שוב פרץ משבר גדול בבית המשפחה דודי ירד במיוחד לביתם הצנוע והדל בשרת 65 בתל אביב סמוך ונראה למגדלי אקירוב בסלון הבית המתינו לבירור נוקב וסוער  ההורים אבא ישראל מאיר והאמא חיותה הם לא יודעים את נפשם מאז שהבן התמנה לרב ראשי רק צרות בבית. עכשיו ההורים מבינים שמשה חיים זה סיפור אבוד ואין כל סיכוי למנות אותו לא בנתניה ולא בירושלים.
הוחלט לדאוג לפחות למינוי של הבן צבי יהודה לרב העיר גבעת שמואל הוא כבר חרש את העיר מספר שבתות הוא מופיע בכל מיני בתי כנסת רץ מבית של גבאי אחד אל השני אבל עכשיו ההורים הזעיקו את דודי הם רוצים תשובות. ודודי התחייב בישיבת מועצת הרבנות הראשית הקרובה להעיף את הרב זניגר הישיש הרב הראשי ולמנות את אחיו הצעיר צבי יהודה אולי יהיה קצת שקט במשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.