רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 בינואר 2014

טיוח התעללות ומעשים מגונים ברמת בית שמש

לר' חיים שאולזון הי"ו

האמת היא שאני יודע על פרשייה זו מזה זמן רב, אך היות והטיוח וחוסר הטיפול מצד הנוגעים בדבר זועק לשמים החלטתי לכתוב ולהודיע את הדברים בשער בת רבים.

המדובר במעשים מגונים שנעשו בקהילה הכי גדולה ששייכת לאברכים מהסוג היותר פרומר שיש ברמה א' הלא היא "קהילות יעקב".
בחור מן הקהילה כבן 17 נעצר בחשד שתקף עשרות רבות של ילדים תוך פיתוי, ופגע בהם ברמת חשיפה שמחייבת התייחסות, המצב הוא שילדים רבים בתלמודי התורה היותר פרומערס' חוו דברים קשים והם מדברים עליהם בגלוי עם חבריהם ואין כל מעש ופעולה, דא עקא שראשי הקהילה ובראשם הגבאים העלימו את המידע הן מהרשויות והן מציבור הקהילה דבר שהביא בסופו של לעוד נפגעים רבים עם הזמן.

כאן המקום לציין בהערת אגב כי ראשי הקהילה הזו הם אלו שרדפו בכל עת הן בנושאי הצניעות הן בכך שאחד מגבאי הקהילה תפקידו להיות ה"מגיה הקדוש" של העיתון החרדי מקומי הן בכך שראשיה ניהלו מאבקים כנגד כל מה שזז. אפשר לראות בכך מידה כנגד מידה בכך שמסובב הסיבות גרם שפרשיה כזו תקרה אצלם.

אחד הבעיות שאותם אנשים המנהלים את הקהילה מתנהגים כמי שקפאו שד ומרוב פחד הם עושים במכנסיים ואינם מוכנים להכניס אנשי מקצוע שיטפלו בדבר שכן אנשי מקצוע הינם מודרניים בהרבה מהם.

לכן מישהו צריך להרים קול זעקה בדבר
ולקרוא די לשפיכות הדמים
כסילים מתי תסכילו

הכותב בצער
תושב רמת בית שמש א


 

4 תגובות:

  1. 1. Who is he to decide a midda kneged midda? The most "frum" kids are not the ones who were actually affected.
    2. Based on the kids I have spoken to, it does not seem that these issues have become schoolyard fodder.
    3. If he thinks the gabbaim were covering it up and he knew about it for a long time, why didn't he open his own mouth??

    השבמחק
  2. The ones who were affected may have been the most 'frum', but won't be anymore. I also hope that if you are talking to the kids about it that you are a professional and have reported it to the police, otherwise you are doing more harm.

    השבמחק
  3. ראשית במכתבך אתה סותר את עצמך מינה וביה, רשמת שהמקרה אינו מדווח ומטופל אך מנגד רשמת שנער נעצר כלומר ישנו דיווח.
    שנית האם לפני שפרסמת את הנ"ל בדקת האם הרבנים והעסקנים טיפלו או מטפלים בנושא?
    אני יודע מידיעה ברורה שברגע שהמקרה נודע לרבני הקהילה הם עשו כל שביכולתם לטפל במקרה, אך חלק ממשפחות הנפגעים לא הסכימו לשתף פעולה עם הרבים אלה פעלו על דעת עצמם, הם אלה שגרמו להחמרת המקרה. ואדרבה מי שעזר ומנע את המשך המקרים הנ"ל הם אלה שפנו לרבני השכונה ושמעו לעצתם ופעלו בשיתוף פעולה מלא.
    להבא הייתי ממליץ לך לברור את מילותיך לפני פרסומם בשער בת רבים.
    כמו כן הכפשותיך על קהילה שלמה היא נבזת ולא ראויה ומראה שהדברים שכתבת אינם באים מצער וכאב ודאגה לכלל הציבור אלה מרגשות נחיתות שכולם 'לא בסדר' ורק אני 'הכי חכם והכי מבין בעולם', וכל מי שאינו שומע לעצתי ואינו מסכים עם דעותיי אדאג להשפילו ברחבי הרשת..... הדבר מראה על חולשה ולא על גבורה.
    טול קורה מבין עינך

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.