רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 בינואר 2014

הסיקריקים: "חילול הקברים" בבית שמש בעוון בנו של ר' סענדר ארלאנגער ובנו של דוד שמידל

מאת עדה'ניק

אכן נודע הדבר.
לאחר מערכה עקובה מדם הנמשכת כבר חצי שנה ע"י ארגון אתרא קדישא נגד הבנייה במתחם גולובנציץ בבית שמש - ללא הצלחה מרובה, מלווה בטענות של הבל וכזב על "חילול קברים" כביכול ושאר השמצות בדויות, השבוע נודע מי הם האשמים ב"עון נורא" זה, בעלון "משמרת היהדות" שיוצא לאור על ידי הסיקריקים חסידי דוד שמידל נכתב השבוע במאמר הראשי, כי האשמים לכל "חילול הקברים" הדמיוני הינם לא פחות ולא יותר בניהם של הלוחמים הגדולים נגד הבניה במתחם גולובנציץ.
העלון יוצא במתקפה חריפה נגד הרב נפתלי ארלאנגער - בנו של ר' סענדר ארלאנגער - מנהל מוסד "בנות ירושלים" בבית שמש על שלקח בלית ברירה שטח מהעיריה עבור בנין הבית חינוך, מי שזוכר זוכר את אותה מערכה עקובה מדם שניהלו הסיקריקים בראשות העסקן איזיק ווייס מאתרא קדישא נגד המוסד "בנות ירושלים" בבית שמש שהעיז לקחת שטח מהעיריה הציונית, ובפרט לחמו בכל עז נגד מנהל המוסד הרב נפתלי ארלאנגער ועוזרו וידידיו הקרוב הלל שמידל, בנו של יו"ר אתרא קדישא.
ולמרות פסק הבד"ץ והגאב"ד של העדה החרדית שהתיר בזמנו למנהלי המוסד לקבל את השטח, המשיכו הסיקריקים במלחמתם נגד מנהלי המוסד אלאנגער ושמידל, מערכה כבירה זו דמתה בהחלט למערכה הכבידה נגד גולובנציץ, כאשר לא הצליחה במאומה וגוועה לאיטה עד שנעלמה לחלוטין.
כעת החליטו הסיקריקים לפרוע את חובם נגד נפתלי ארלאנגער והלל שמידל, ובמאמר הראשי של העלון "משמרת היהדות" הם קובעים כי "בעוון חיים מתים מתחטטים", ומנהלי מוסד "בנות ירושלים" בבית שמש "הם הגורמים לגזירה הנוראה של חיטוטי שכבי".

"והיתה יד ה' בכם ובאבותיכם" - בעון בנו של דוד שמידל מתחללים קברי אבותיו בבית שמש, כאשר עצמות אבימלך נמרוד ומלכי סדום נעקרות ממנוחתם באכזריות נוראה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.