רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 בנובמבר 2013

דודי לאו נגמרו הטיולים והפסטיבלים מתקופת העיר מודיעין - כעת אתה הרב הראשי לישראל!

מאת  איש הרבנות
 
דודי לאו, זה נגמר. תכניס את זה טוב טוב לראש. אין הפלגות אין יאכטות ואין מסע תענוגות בבתי מלון ברחבי תבל. מה שנדרש ממך זה להיות הרב הראשי לישראל נטו. ולא הרב הראשי לרחבי תבל. דודי לאו נכנסת לנעליו של הרב קוק, הרב הרצוג, הרב אונטרמן, הרב שפירא,  ואתה צריך להבין שלא כל החיים זה משחק ולא תוכל עוד לעשות מונקע ביזנס ולהמשיך עם מעשי התעתועים שלך.
 
דודי אתה היום במעקב של שבע עיניים. תקופת מצגר הסתיימה לה. אין סיבה שתצא סתם לחו"ל, אלא אם כן לצרכי הרבנות או לחיזוק הקהילות אבל לא  ניתן לך תחת הכיסוי של דינרים וארוחות שחיתות לגרוף הון מעשירי תבל ומכל מיני אוליגרכים. דודי לאו, יש לך מספיק חופות בישראל לגרוף הון ולא צריך יותר דינרים בעולם. תודיע לכל הקהילות שאתה לא יכול לצאת גם לא תמורת שלשול של 30 אלף דולר לכיס כפי שנהג אביך היקר

תגובה 1:

  1. ממש בדיחה משפחת לאו הזאת מילא האבא שיודע לפחות לנאום וממציא כל יום סיפור חדש ודרמטי על בוכנוואלד.... שסיפר לי אישית ניצול בוכנוואלד לפני כמה שנים שאין מצב שהוא זוכר כלום משם ו90 אחוז מהסיפורים שלו זה המצאות וניפוחים שאין מי שיכחיש והוא מומחה בשואו ביזנס (שואה)........ אבל דודי היקר שגם בבוכנוואלד לא היה מה יש לו למכור ??? הוא לא נואם יפה ולא כלום אז מה בדיוק הוא מחפש על כיסא הרב הראשי ?????.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.