רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 25 במרץ 2013

עם 4 מיליון כניסות אני נפרד ליומיים מהבלוג אני מאחל לכם חג כשר ושמח אשוב אי"ה במוצאי יום טוב שני של גלויות

כפי שתמצאו בהמשך שם אני כותב על השמחה שלי להיפרד ליומיים מהאינטרנט, מזל שיש פסח ואין ברירה חייבים, אחרת זה לא היה קורה, אבל זה בא הפעם עם 4 מיליון כניסות

אני מאחל לכל הגולשים חג כשר ושמח, אני מקוה שחג הפסח יתן לנו כח לכל השנה לעשות את מלאכתנו נאמנה ובזכותה נזכה לגאולה ולחרות אמיתית

חג כשר ושמח לכל בית ישראל

תודה למי שצילם בדיוק את ה-4 מיליון ושלח לי את התצלום

4 תגובות:

  1. Hag Kasher vasamech to Rav Shaulson

    השבמחק
  2. ברור שאתה תורם לגאולה ולחירות אמיתית

    השבמחק
  3. איך זה יתכן?
    אני רואה אצלי בדפדפן רק 5585?

    אני רוצה לציין שיש לי הרבה תוכנות להגנה על המחשב שמגלות גם כשמישהו מזייף את המונה צפיות. יכול להיות שגם אצלך מזויף (בטעות)?

    אני מצרף קישור לצילום מסך.

    [IMG]http://i50.tinypic.com/28cj1b4.jpg[/IMG]

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה בודאי לא עיוור, המספרים רשומים על הדף יום יום תעקוב ותראה, אתה זקוק לאפלקציה טובה יותר

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.