רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 במרץ 2013

וואווע זילברשטיין ביקש להשתלט על קופת הרב ווקסלשטיין ומכות רצח הלך בין הנשים של גור לאחר שהכתובה שלהם היתה בקלסר עם החומר נגד האברכים - חסידת הרבי הכתה אברך - סיפור מדהים על הקורה בגור

תקראו מילה במילה זה מדהים ולא ייאמן לאן הגיעו פני הדברים בגור

מעשה ב"וואווע" שאיבד את הרבנות בגלל קלסר חום ו"הרבנית" שדחפה אברך
הסיפור של הרב ווקסלשטיין ועזיבתו את רבנות קרית גת, בקיימו בהידור רב את "ולא תגורו מפני איש", ממשיך להכות גלים ברחבי גור, ולא רק. בקרית גת הפסידו גור מאות משפחות מתוסכלות, שממאנות להינחם ולהבין שאין יותר רב, ועוד רב שהיה אהוב על כל הקהל. גם הרב ווקסלשטיין הבין שהוא כבר לא ישוב לשם, מדובר בויכוח של "מי בראש" בין שני בני הרבי, נחמיה ושלמה צבי, שהאחרון עומד על כך בתוקף, כי למען ישמעו ויראו אסור להחזיר את הרב ווקסלשטיין למשרתו.
הרב ווקסלשטיין מצידו קיבל הזמנה לכהן כר"מ בישיבת לוצרן בשוויץ ובכהונה נוספת כמרא דאתרא באחת מערי אירופא החשובות, אך עד כה לא נאמרה מילה מצידו על תוכניותיו. החסידים התפלאו לראותו בליל הסדר מופיע בבית מדרש גור בירושלים וחרושת השמועות החלה לפרוח. הללו אומרים, לא נאסר עליו כי אם להיכנס אל הרבי, והללו אומרים לא אסרו עליו כי אם לכהן ברבנות. עיקרן של דברים, שהרב ווקסשלטיין הסתובב בביהמ"ד כימים עברו, כשחיוך גדול צופן סוד על לחייו. לאברכים מקרית גת שנגשו אליו בחשש גדול ללחוץ ידו, אמר הרב: מה לכם לפחד, הלילה ליל שימורים.
אבל כאמור, בעוד הרב ווקסלשטיין יקבע ויחליט את גורל עתידו, אם להיכנע לגור ולפסוק נגד ההלכה ודין התורה, או להמשיך ולקיים "לא תגור מפני איש", הרי שבקרית גת הענינים רוחשים. לא פחות מ-5 מוצ"ים מכרו חמץ, ולשבת הגדול ייבאו במיוחד את הגר"מ מנדלסון רבה של קוממיות שיתן דרשה לשבת הגדול.
אבל זה רק קצה הקרחון, האנדרלמוסיה ששוררת בקרית גת הזמינה את הסיפור ההזוי הזה. אחד מהמו"צים הצעירים, הרב "וואווע" זילברשטיין, בנו של הרב חיים מת"א, וחתנו של אברהם מרדכי שלסר מירושלים, גיסו של אברהם משה קליינהנדלר ודודו של שלמה צבי, קלט כי יש כאן פירצה. מזמן הוא חלם להיות כאן רב, הוא עוד ירד לחייו של הרב הקודם בן דודו, הרב אריה זילברשטיין (כיום הרב של גור בבני ברק), ומשהלך הבן דוד לבני ברק, קיווה הרב זילברשטין לקבל את הרבנות, אך האדמו"ר מגור קבע כי מייבאים את הרב ווקסלשטיין, הוא חיכה בפינה, ואז הגיעה ההזדמנות.
אחד מתפקידיו של הרב ווקסלשטיין, ובעצם התפקיד שהפיל אותו, היה חבר בוועדת הרבנים לעניני מחשב. "וואווע" ניצל את ההזדמנות בה יוכל לכבוש אולי את כס הרבנות והודיע כי קיבל הוראה מגבוה על פתיחת "בית דין לעניני טכנולוגיה", כשהוא מציב לצידו את אחד הטרוריסטים הידועים שלום מאיר,(שמחלת אביו לא מונעת ממנו להתעסק בשטויות אלו) לקח שני אברכים תלמידי חכמים  ותיתמים צבי ז'יטלני ויעקב יצחק רוזנפלד וקבע בית דין. הזמנות נשלחו לאברכים מסומנים, המזוהים עם הפלג של הגר"ש אלתר, שיבואו להתייצב בבית דין, וכך לא העז אף אחד מהקריה לבדוק בכלל מי שלח את אותו "וואווע", כולם היו בטוחים שהוא קיבל הוראה מגבוה.
האברכים שנקראו להתייצב בבית דין, לא ידעו את נפשם, מהם אברכים חשובים יראי ה', שמתבקשים לבוא למלא טפסים, שאין להם אינטרנט וכו', ואם יימצא ברשותם, יעופו ממוסדות גור. הטפסים כולם הוכנו ע"י "וואווע" ושלום מאיר ותויקו בקלסר חום.
בתום דיון ארוך לאברך שנטפלו אליו, קלט אחד הדיינים, הרב רוזנפלד, שהוא שותף לחיסול חשבונות של מאפיה, ועל אתר הודיע על פרישתו. עניין של כמה שעות עד שהדיין השני, הרב ז'יטלני, הודיע גם הוא שהבית דין הזה אינו מריח כשורה ופרש מהחבורה ההזוויה הזו. נותרו שניהם לבדם, "וואווע" ושלום מאיר.
ואז כשהאברכים המושפלים שחתמו על רשימת התקנות ההזויות בפני "וואווע" קלטו שהכול היתה המצאה אחת גדולה, שאולי מגובה על ידי האחיין של "וואווע", שלמה צבי, הם החליטו לעשות מעשה. שני אברכים ארבו ל"וואווע" מתחת לביתו, וכשהוא ירד מביתו לבית החסידים  בר״ח פרת, כדי למכור חמץ, לאלו שמאמינים בו, הם עלו לביתו ונקשו על דלת הבית, וביקשו מאחד מבניו שאבא ביקש את הקלסר החום. הילד העניק להם את הקלסר החום והם עטו על השלל כמוצא שלל רב וגילו בו את כל רשימות החיסול שהכין ביחד עם הטורוריסט שלום מאיר. כעבור חצי שעה התברר ל"וואווע" ולאשתו "הרבנית" שהקלסר חמק מידיהם והם החלו להשתולל ולרתוח מזעם. בקלסר הזה היה מונח גם שטר הכתובה שלהם. לא רב כ"וואווע" ידור עם אשה בבית, ללא שטר כתובה, כדת וכדין.
הם יצאו במסע ציד המכשפות, הם פנו לעבר הבתים של האברכים החשודים, פתחו את דלת הבית מבלי לדפוק והחלו לזרוע הרס וחורבן, תוך כדי שהם מקללים וצורחים. כל קריית גת היתה על הרגליים. אמנם, לאחר חיפוש מדוקדק הם לא מצאו כלום והם שבו לביתם אבלים וחפויי ראש. "וואוע" רעד על בשרו שהטפסים והפרוטוקולים והמסמכים אותם החתים אברכים חפים מפשע, יראו אור שמש ויפוצו לכל עבר, ולא יכול היה להירגע.
האברכים סיימו את מלאכתם וביערו את כל המסמכים, והחליטו להשיב את הקלסר החום עם שטר הכתובה. פנו לאברך מהקריה, שיעשה טובה וישיב את הקלסר האבוד לבעליו. האברך (שמו  אהרן גובנר שאחיו היה אחד מן השניים שלקחו את הקלסר מבית זילברשטיין) שידע את הפרשייה, לא הסתכן ונסע עם אשתו אל ביתו של הרב ו"הרבנית" זילברשטין, שעמדו מתחת לבית והקהילו קהילות. ואז, כשהגיעו האברך ואשתו להשיב את הכתובה, הם החלו לשאוג בקולי קולות על האברך ואשתו, ששניהם כאחד אמרו: באנו לעשות לכם טובה וידינו לא היתה במעל. "הרבנית" לא שלטה בעצמה, וניגשה אל האברך אהרן גובנר והדפה אותו בכוח רב ובעוצמה אל הקיר, לנגד עיני אשתו. - האשה לא נשארה חייבת והיא היכתה את האשה שהכתה את בעלה, היה זה מדהים לראות מכות בין נשות גור המתערבות במחלוקת מן הסוג הזה
אבל זה היה הסוף שלהם. "וואווע" עלה הביתה אבל וחפוי ראש, הוא הבין שבמערכה כאן הוא הפסיד, רב בקרית גת הוא כבר לא יהיה, לאחר שאשתו "הרבנית" היכתה אברך ולאחר שקלונו התגלה ברבים. הגבאים ששמעו את הפרשייה המזעזעת, פנו אל יוסל קופרברג, שאמר להם שלא היתה כל הוראה כזו. מיד הודיע קופרברג על הקמת וועדת גבאים לעניני טכנולוגיה, וכעשרה גבאי השטיבלך נבחרו לוועדה הזו, כשכמובן המו"צ "וואווע" לא קשור לוועדה, ועד לערב החג הוא ישב בבית ולא העז להוציא את פניו החוצה, כשהוא מפסיד את דמי ה"מכירת חמץ", אותה קיווה השנה להרוויח, על גוויתו של הרב ווקסלשטיין.

7 תגובות:

  1. תנועת גור יסודו בחטא , מריבות ומחלוקות , שנאת חינם , יהורה ובעלי גאוות , עד שהמשיח יבוא ימשיך הנגע הזה ואנו מצפים שהמשיח יסגור את החשבון איתם .

    השבמחק
  2. אני חושב שהכל ממוחו הקודח של שאולזון,
    לא היה ולא נברא

    השבמחק
  3. הכל אמת ויציב, המוח מאחורי כל הבלגן הזה הוא לא אחר מחתנו של הרב חיים זילברשטיין, אברהם משה ק. יש"ו שמסית ומדיח ומחרחר ריב עם כל מי שנדמה לו שאינו כורע ומשתחווה לחתנו שלמה צבי.

    השבמחק
  4. חח סרטים שלמים אפשר לעשות מהסיפורים האלו

    השבמחק
  5. שאישה מאנ"ש תדחוף גבר זה כבר שבירת כלים מוחלטת ! אפילו אצל הפושטקים נשים מחוץ לתחום . נראה לי שהמצב בחסידות גור הקדושה בכי רע פשוט אין קברניט . הרי לא יעלה דבר כזה היו צרכים לזמן את וואעבע ולהטיס אותו לגלות ממושכת בחו"ל אפילו שגיסו הוא הבן הביולוגי של האדמו"ר שליט"א

    השבמחק
  6. מה אתם מתפלאים על וואווע הלז אביו מולידו הוא הרב חיים זילברשטיין מתל-אביב שבעברו היה שותף לרב פרדס וביחד הם צילמו מזוזות על נייר רגיל ומכרו כמויות עצומות לאחינו בית ישראל כאשר כל זיוף זכה לניילון המעיד על כשרות המזוזה ובאותה תקופה הרב חיים זילברשטיין כיהן כרב תשמישי קדושה במועצה הדתית בת"א אז מה הפלא שהבן שלו מתנהג כך וכלתו החסודה והאלימה מתנהגת כך : אז לעיניננו מי שהתחיל בהכשלה גורפת בעם ישראל זכה שבנו וכלתו יפגעו במזיד באנ"ש על לא עוול בכפם

    השבמחק
  7. בסוף כל חסידי גור השפויים בקרית-גת יהפכו להיות חסידי חב"ד
    כי בתקופה האחרונה הם עוברים מסע התעללות הזוי ומטורף ופשוט מתחיל העניין להימאס להם ואולי יעברו לאדמור מסוקולוב ..... ודי לחכימא ברמיזא

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.