רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 23 בנובמבר 2012

אמנון יצחק גם הוא יודע למה מלחמה: בגלל גיוס בני הישיבות

אנחנו כבר אחרי המבצע, ובכל זאת הרבה דברים לא ישכחו מן השבוע האחרון ובין היתר את ההצהרות של כל מיני רבנים ועסקנים היודעים בדיוק ולמה התמודדנו עם המצב הזה

אחד מהם הוא אמנון יצחק שטען כי הוא חזה זאת כבר בחודש תמוז הוא הבטיח כי תבא מלחמה בגלל ביטול 'חוק טל' ועל שמאיימים לגייס את בני הישיבות
 
אז קודם כל מלחמה לא פרצה, בסך הכל מדובר באיזה מבצע שחוץ ממילואים ולעמוד לצד הגבול כמה ימים לא קרה דבר. זריקת קסאמים זה ענין של יום יום, אבל לא על זה ניכנס עמו לוויכוח, נניח שמדובר במלחמה של ממש, האם אכן זה קרה בגלל החשש לגיוס בני ישיבות, או שמא בגלל החילול ה' שעושה אמנון יצחק בכל שני וחמישי?

נזכיר למי ששכח כי ר' אמנון יצחק אף חזה את המלחמה הפותחת את תהליך בואו של המשיח בפרשת 'כי תצא למלחמה', ומלחמה לא פרצה
 
אני לא יודע למה זה קרה, ובודאי שכל אחד חייב לעשות חשבון נפש לראות מה קורה אצלו ולתקן, אבל לבא ולקבוע בגלל דבר מסויים בלבד קשה להאמין. בינתיים לא גייסו בני ישיבות וגם לא יגייסו. מה שיקרה, שיעשו קצת סדר שמי שלא לומד ישרת תקופה קצרה ויירד מן הרשימה הגדולה הסובלת מכל כך הרבה שמות של מי שלא לומדים

5 תגובות:

  1. רק עיוור לא שם לב שכל מה שקורה עכשיו זה התחלת תהליך של גילוי משיח .

    וזה ברור שמי שלא רוצה לראות לא יראה עד הרגע שכבר יהיה מאוחר מכדי לראות.

    לא לחינם הקב"ה שם בפיהם את השם עמוד ענן.

    השבמחק
  2. בפרט אם נראה את ההשלכות של עמוד ענן בימים הקרובים נבין זאת .

    השבמחק
  3. נמאס לנו מהנבואות של כל מיני מנבאים אשר אין להם מה למכור ומהמרים כל שני וחמישי על כל מיני תופעות שכל ילד יכול לומר אותה: מי שקורה נכון את המפה במזרח התיכון יודע שמצב הנפיץ הזה אינו יכול להתקיים הרבה זמן, משהו צריך להשתנות, בין על ידי מלחמה או על ידי דבר אחר שישנה את המפה, ובאים כל מיני "נביאי הזעם" למיניהם ומטילים את הפצצה שלא מתפוצצת אף פעם. אך אם פעם קורה משהו, הנה אמרתי לכם!!!
    זה קורה עם כל הבבאים, זה עם החלבן, ובתקופה האחרונה מתחיל להיות בגדר "תדיר" אצל אמנון יצחק בהיותו עד לא מזמן שכיח אך לא בגדר "תדיר".
    בא נסכים ביחד שהייצור הזה הזדקן, וגם הוא מרגיש את זה, וכבר אין לו הרבה מה למכור ומחפש מלחמות: תרתי משמע: נגד אנשים מסויימים (זמרים וכו') ומלחמות נבואיות כדי לייצור רושם: אל תשכחו אותי, אני פה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה מדבר כמו היהודים שאמרו לירמיהו שנמאס להם מנבואות הזעם , אצל ירמיהו זה לקח 80 שנה , עכשיו אני מקוה שאולי לא יקח אפילו 80 יום.

      מחק
    2. היות והגאולה ממתינה , והקב"ה ממתין לתשובת עם ישראל , והגאולה לא יכולה להתעכב יותר , לכן הנבואות צריכות להתקיים , ושעם ישראל יעשה תשובה כדי להינצל.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.