רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 בנובמבר 2012

חמש שנים ל'פנים חדשות'

רבים שואלים אותי מתי יצא לאור הגליון האחרון של 'פנים חדשות' אז אני מביא לכם תצלום של הגליון האחרון שיצא בפרשת לך לך תשס"ח לפני חמש שנים

לא חלילה שפרשתי מעיתונות ומכתיבה, הקדשתי יתר זמן לכתיבת ספריי, והמשכתי בהוצאה לאור של 'בעולמם של חרדים' שהופיע בכל חודש וכן 'די חרדישע וועלט' שיצא לאור עד לפני קצת יותר משנה

עברתי לאינטרנט ומאז פחות הדפסתי ספרים וקונטרסים, אבל מה שכן, כתבתי הרבה ואני מקוה בעתיד אם ה' יתן לי כח, להדפיסם

'פנים חדשות' עשתה היסטוריה, ניצבנו מול גלי טרור מן הקשים ביותר שידעה היהדות החרדית, לחמנו כאריות למען המטרה וב"ה הצלחנו בה. איש לא הצליח לסגור אותנו, עובדה עד היום הזה אני כותב, לא הפסקתי יום לכתוב, ויעידו יותר מ-1800 גליונות שהוצאתי לאור בחיי שזה כולל את העיתונים 'צופר-צוהר, 'פנים חדשות' 'די אידישע וואכנשריפט' 'די חרדישע וועלט' 'העולם החרדי' 'בעולמם של חרדים' ועוד יותר מחמישים קונטרסים בענינים שונים שאת חלקם הדפסתי בספר ששמו 'האמת בפרצוף'

בין הספרים שהוצאתי לאור הם 'הערות והארות' 'אמיתה של שקר' 'מחסה לשפנים' (מוכן לדפוס) וגולת הכותרת 'חוחים וקוצים' על 'זמיר עריצים וחרבות צורים' על מלחמת חסידים מתנגדים

ספר נוסף העוסק בחסידים מתנגדים הוא 'הגאון המשכיל' שם אני מגלה טפח מפני הלוחמים בחסידים אז ובימינו, כל אלו אי"ה יעלו לאויר העולם בקרוב ממש אבל באתר משלי ולא עוד אהיה תלוי באחרים המגבילים אותי בשטח וכמות. האתר החדש בנוי לקליטת כמויות עצומות של חומר

אבל הספר שמשמח אותי יותר מכל הוא 'אוצרות חיים' (16 כרכים) שם אני מביא את הדרשות שלי במשך של יותר מעשרים שנה על כל פרשיות השבוע, ורעיונות משלי להבין את השבעים פנים לתורה 

מספר הדפים הסרוקים שיעלו אי"ה באתר החדש עוברים עתה את ה-150 אלף דף אותם כתבתי בימי חיי. שהיא מלאכה מרובה, זה יקח זמן עד שהכל יעלה, אבל אנו יוצאים לדרך בימים הקרובים בתקוה שבקרוב יוכלו כולם ליהנות מן החומר העשיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.