רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

מנהיגות שכזו: הכוחניות של ליצמן, הירושה של פרוש, האגואיסטיות של גפני, הסיפורים של מוזס, הטיפשות של אייכלר והשקט של מקלב

אין עוד ספק מי יהיו חמשת הראשונים ברשימת 'יהדות התורה', אותה גברת אפילו לא בשינוי אדרת, והשאלה היא האם לא נמאס לנו מזה שמפילים על הציבור נבחרת שנמאסה. בכל מקום ישנן החלפות, פעם זה ופעם אחר, בשום מקום לא נמצא את אותו סדר תמיד, אבל ב'יהדות התורה' אין דבר כזה של להחליף, מי שתופס מקום אז זה לעולם ועד

אני לא נגד הנציגות כנציגות. מי מהם שיציב את עצמו לבחירה ויבחר הוא האיש ולא משנה הגיל ולאיזו קבוצה הוא משתייך. אבל כל עוד שאותם הנציגים חוזרים ובוחרים את עצמם, הציבור ימאס בהם

שימו לב, 'ועדת השמנה' החליטה על סדר הרשימה. ומי הם, אלו שבחרו בעצמם. האם שמענו על דבר כזה? כן, בשלטון דיקטטורי לא בחברה דמוקרטית, ובודאי שלא בציבור שהוא כל כך מפוצל מפולג ומפורד שאי אפשר לספק את צרכיו המפלגתיים

כן, יש דרך אחת והיא תפתור את הכל, ואלו בחירות פנימיות. אבל שיסלחו לי חסידי בעלזא ובראשם ה'חכם הגדול' ישראל אייכלר, יום אחרי הבחירות עליכם לפתוח בקמפיין הזה. אל לכם לבא בטענות, מפני שכבר כמה קדנציות שאתם שומעים את אותם דברים ולא עושים את המינימום המתחייב יוצאים לקמפיין ציבורי עד אשר ייערכו בחירות פנימיות

אלו גילאי נציגי 'יהדות התורה'

יעקב ליצמן בן 64
משה גפני בן 60
מאיר פרוש בן 57 
אורי מקלב בן 55 
מנחם אליעזר מוזס בן 66
ישראל אייכלר בן 57

כאשר אני מסכם את הרשימה אני מוצא בה את הנציג הכוחני ליצמן, את האגואיסט גפני, את היורש הטבעי פרוש, את מספר הסיפורים מוזס, את הדומם מקלב, ואת הטיפש אייכלר

ליצמן טוב לגור ורק לגור, ואולי אף להם לא. גור הפסידה המון אהדה בגלל כוחניותו

גפני היה ונשאר שחקן, לא אשכח כשהוא שיחק בפני הרב שך כי הוא רוצה לשוב לכולל, אם הרב שטיינמן היה אומר לו היום תשוב לכולל הוא היה מתייצב לימין המחבלים ומסית נגד הרב שטיינמן עוד יותר מגרוסמן ודויטש

למאיר פרוש אני שומר הפעם חסד מפני שהוא התאוורר שנתיים מחוץ לכנסת קיים את ה'רוטציה' וזכותו לשתי קנדציות נוספות על פי ה'לב שמחה'

אורי מקלב שתקן ומבחינה מסויימת הרבה יותר נעים וטוב מאחרים, אבל הבעיה שלו שהוא מתאים הרבה יותר לעיריה ולא לכנסת

מנחם אליעזר מוזס טוב לויזניץ לא לציבור, הוא עשה בינתיים רק קדנציה אחת וזכותו לתבוע לפחות עוד קדנציה, אבל חבל שהוא גורר מחלוקת בויזניץ

וישראל אייכלר שמבחינת 'רוטציה' הוא יכול תמיד לשבת בכנסת, כי הוא יושב רק חצאי קדנציות, אבל אוי לנו מחכמים כאלו. אם הוא היה מתחלף עם מקלב, הוא היה שותק ומקלב מדבר, מצבנו ההסברתי היה הרבה יותר טוב

מי שאוהב רשימה כזו בבקשה תבחרו בהם, אני הייתי חלק מהם מחליף ודואג להכניס לפחות שני צעירים יותר. להזכירכם מה היה גילאי מנחם פרוש ושלמה לורנץ כשהם הגיעו לכנסת, ואותו דבר תקחו את משה גפני באיזה גיל הוא הגיע. היום אין עוד למי בגילאים ההם לחלום על הייצוג בכנסת. בכל מפלגה אחרת חושבים על צעירים אבל ב'יהדות התורה' צעירים הם מאן דכר שמיה

4 תגובות:

  1. אי בדרך כלל לא מגיב
    אבל נראה לי שבבחירות הקרובות אצביע לאמסלם, פשוט גם נמאס לי מש"ס, גם מ"יהדות התורה והברקת", ושום מפלגה לא נותנת מענה לבקשות חרדיות. רק מפריע לי שאמססלם טעה ודיבר נגד מרן! מקווה שיחזור בו, ולא ישוב על זה, הבנאדם ת"ח עצום שסתם נרדף ע"י אלי ישי בתקווה גם שיביא נציגים טובים, והוא יהיה הליגה של הבחירות הנוכחיות

    השבמחק
  2. אדוני העורך, מניין נובעת שנאתך המתמשכת לאייכלר? אני מכירה אותו ואת מוזס (ובעצם גם את האחרים) מקרוב, ורוצה להגיד לך שאם מדברים על טפשות מוזס עולה עליו בהרבה דרגות. אם מדובר בעשייה, אייכלר עולה על מוזס בהרבה דרגות.
    אייכלר יודע לפתוח פה ולהגיד דברים שהאחרים לא מעזים וצריך אחד כזה - ראה ערך שאולזון בעולמם של חרדים.
    אייכלר מפסיד את מעמדו רק משום שמוזס הוא לעקער גדול והוא והרבי מבעלזא מיודדים מקדמא דנא ושניהם היו נגד הויזניצר רבי הקודם.

    השבמחק
  3. חוץ מפרוש הייתי מחליף את כולם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.