רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

איך קונה גוטרמן את לבו של ר' חיים קנייבסקי עם הגנרטור ואיך הוא עובד עליו

כידוע במודיעין עילית לא נעשים בחירות לרשויות המקומיות כבר שנים רבות. בכל פעם שיש בחירות ר"ח קנייבסקי כותב מכתבים שחייבים שלא להקים מפלגות אחרות אלא לקחת את גוטרמן כמועמד מוסכם ויחיד.
הדרך של ראש העיר יעקב גוטרמן לקנות את ר"ח קניבסקי, זה להבטיח לו שכל העיר ומוסדות הציבור ותאורת הרחוב עוברים לגנרטור.
כך הוא מבטיח לר' חיים, אבל הוא לא מקיים את ההבטחה כדי לשמור אותה לבחירות הבאות...

בעיר מספרים שיש משל ידוע על איכר שרצה לדוש את החיטה שלו, לכן כמו כולם הוא חיבר חמור לאבן הריחיים שלו שיסתובב סביב האבן מהבוקר עד הלילה. כדי שהחמור ירצה להסתובב היו נוהגים האיכרים לחבר להם עם מוט שק של אוכל לפני הפה והחמור היה הולך קדימה כל הזמן כדי להגיע לשק והשק היה מתקדם איתו הלאה.
האיכרים הרחמנים היו בסוף היום מפרקים את השק ומביאים לחמור לאכול, אבל האיכרים בלי הלב היו לוקחים את השק בסוף היום ושומרים אותו למחרת.
בעיר אומרים שגוטרמן הוא כמו האיכר רע הלב, הוא כל בחירות מבטיח לר' חיים את הגנרטור אבל לא מביא לו בסוף לאכול, אלא שומר את זה לבחירות הבאות...

לענייננו...
בשבוע האחרון פתאום בהפתעה מוחלטת, כל העיר הפכה לאתר בנייה, פועלים רבים פותחים כבישים ומעבירים כבלים מתחת לאדמה. אף אחד לא יודע מה עושים הפועלים, ולשם מה כל העיר פתוחה ופצועה.
הדבר המעניין יותר הוא שבעירייה אף אחד לא יודע למה עשו את זה, וגם מנהל המחלקה של איכות הסביבה הרב צבי לוי (שהוא איש ששייך למנחם שפירא - שונא של גוטרמן) גם לא יודע למה פתחו את העיר.
גוטרמן עצמו, כדי לשמור על סודיות ועל אפקט ההפתעה מינה באופן מיוחד את הנהג שלו הרב חיים הנפלינג והוא אחראי בלעדי על הפועלים ומנהל העבודה שלהם.
יודעי דבר מספרים כי גוטרמן סוף סוף הולך להעביר את התאורת רחוב בעיר לגנרטור והוא יעשה טקס על ר' חיים קנייבסקי, אבל כדי שלא ידעו מזה בעיר ויקלקלו לו את הטקס, הוא מינה את העוזר/נהג שלו חיים הנפלינג להיות אחראי על החפירות, על אף חוסר הניסיון המינימלי שלו בנושא.

את תוצאות חוסר הנסיון ראו כולם...
אתמול יום רביעי פתאום הרחוב הראשי נחסם לתנועה עקב העבודות בלי שום הודעה מוקדמת. פשוט ביום רביעי בבוקר נתלו פתקים בתחנות 'שעקב עבודות בלתי צפויות' הכביש חסום. דבר שגרם לשיבוש גדול מאוד בחיי התושבים.
האבסורד הגדול ביותר הוא כי חיים הנפלינג לא יודע את העבודה טוב, את חסימת הבורות הוא חסם זמנית ע"י חול בלי חצץ, ואתמול בלילה אוטובוס שנסע בכביש עלה על התעלה החפורה ובעקבות כובד האוטובוס הגלגלים נתקעו בתוך התעלה ובמשך שעתיים עד לבוא החילוץ כל מרכז קרית ספר היה חסום לתנועה.
יש לציין כי הנפלינג מנהל את העבודות בשלט רחוק ואתמול הוא היה בועידה מסויימת במלון כינר בטבריה כך שמה שכל העיר תקועה זה לא נגע אליו כמלוא נימה.

ואני אומר: גם אם אתה עושה 'הפתעות' לתושבים ולר' חיים - לפחות תעשה את זה מקצועי....

2 תגובות:

  1. לא להאמין.
    פשוט נותן לרבנים את ליטרת הבשר שלהם והתושבים יכולים לקפוץ.
    וכמו שאמרו, אצלנו לא בוחרים בבחירות, אצלנו משלשלים...

    השבמחק
  2. מכאן אני קורא לאגודות לזכויות האזרח,לצאת למאבק בתופעה המבישה שלא לקיים בחירות ברשויות מקומיות,תוך כדי שמגיעים להסכמה על-מועמד יחיד,ברור לכולם שהאזרחים נפגעים כתוצאה מכך,וזה לכאורה אינו משקף את רצונם,גם אם יש מועמד יחיד יש צורך שיהיו בחירות ועליו לזכות ב-50 אחוזים מהקולות הכשרים:כולנו זוכרים איך שגוטרמן איים וכלא מועמדים שביקשו להתמודד מולו,יש אפילו הקלטות,והפרקליטות חוקרת בעניין,צריך רק לדעת מדוע היא אינה מקבלת הכרעה בתיק לכאורה הכל מתועד ומוקלט ואין מנוס מלהגיש נגד גוטרמן כתב אישום,צריך רק לחקור מי שמונע מהם לקבל הכרעה ומחביא את התיק,לקנייבסקי אומר שיתעסק בללמוד נאך הבלעטול גמרא ולא במה שאינו מבין"ראשות העיר אינה קופת העיר.הפסיקו לרמוס זכויות אזרחיות בסיסיות.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.