רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 בנובמבר 2012

דארג אינה חסידות אלא כת

לכבוד ר' חיים שאולזון
אני חייב למחות על שאתה קורא לדאראג חסידות, אין לך שום רשות להשמיץ את החסידות, דאראג אינה בכלל חסידות לא בשורשים ולא בספרות ולא בדרך בעבודת השם היא רק ורק כת לכל עניין ודבר אין לה שורש מאף אחד ולא  תלמיד של אף אחד מדובר סך הכל מישראל משה רוזנפלד בן יהודי פשוט מטגלאש שמואל רוזנפלד חסיד בלז מן שנהיה משגיח בישיבת חוג של הרב אונגר ולאט בשיטות פסולות למיניהן חדר למוחותיהם של בני העשרה באיומים ובפחדים ופיתח פולחן אישיות סביב עצמו וחלק טובות הנאה לסרים למשמעתו והתעללויות באלו שלא סגדו אליו
ובסופו של יום קמה כת זו אין אף אחד בטעות שכף רגלו דורכת במקום, זה הכת כת סגורה ומתנהלת ככת לכל דבר אין שום מוסר ומצפון לא להורים לא לשכנים לא בני משפחה הם כת לכל עניין לכן אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה אל תבזה את החסידות ואל תקרא להם חסידות כפי שעד היום ב"ה לא מעדתה והצגתה רק דברים נכונים
לעצם המכתב אין ספק שהמכתב מתאים למציאות כפי שזה היה לפני 15 שנה לפי מה שכתוב שם שהוא הולך להתחיל ללבוש גרביים וכו' וכן הזמנת ראש ממשלה זה היה בעידן שהם חלמו לגדול ושכרון הגדלות שלהם היה שהם יהיו לפחות כמו בלז שבזמנו רבין הגיע שם לואך נאכט למי שעוד זוכר וה' יצליח דרכך לדבר אמת ולענין

6 תגובות:

  1. כמעט בכל החסידויות, במיוחד בגדולות שבהן, מתחילים להתפתח סממנים של כתות. דאראג בסך הכל הקדימה את האחרים בכמה שנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. מישהו פה עלה לו מיצי קיבה????????

      מחק
  2. מסכים עם כל מלה. קיימים שם שיטות הפחדה ושטיפות מח בסגנון כת, שומר נפשו ירחק מהם.

    השבמחק
  3. אם בגלל דבר שכזה, כפי שהטוען שם, זה לא נקרא חסידות, אם כן 95% מהחסידויות הם פסולות, כי כמעט לא תמצא חסידות (חוץ מחב"ד וברסלב) שלא התחילה בנסיבות כאלו ואחרות עד שהעובדות הפכו אותה למציאות!!!!

    השבמחק
  4. הו, סוף סוף מוציאים החוצה את כל הזבל, מישהו חייב לטפל בסיפור הזה. יש לי אח שנמצא שם שנים רבות, רוזנפלד ניתק אותו מהמשפחה שלנו, הסית אותו נגד הורי, הוא ואשתו מתנהגים בצורה משונה. לא אתפלא אם ייחשפו שם סיפורים נוראיים. זה נראה ונשמע מפחיד. הם ממש כת, אין מילה אחרת, כל ההתנהגות שם מוזרה ומשונה. שמישהו כבר יפוצץ את הסיפור הזה, אבל באמת!!!!! אנא!!!

    השבמחק
  5. אני מרשה לעצמי כאברך ליטאי תושב שכונת נאות יוסף בבני ברק ומתגורר סמוך לריכוז חסידות דארג קצת להגיב על הדברים כהוויתם.
    א. כפי שכולם רואים מר שאולזון בחר בדווקא (אולי טעות טקטטית שלו) תמונה שבה מופיע גם האדמור מגור כך שלכולם ברור מטרת כוונותיו בזה שהוא מעלה לכאן כל מיני סיפורים מסיפורים שונים [למי שלא יודע דארג היא בעלת ברית פוליטית מונציפלית בבני ברק].
    ב. לעצם סיפורי ההפחדות והכת מדובר בסיפורים מצוצים מהאצבע משיחות שהיו לי (והיו לי הרבה) עם החסידים וכן מביקורי הרבים בטישים ובתפילות אני יכול להבין ללב המקנאים איך אדם שלכאורה בא מבית פשוט הרים בעשר אצבעות חסידות לתפארת ומראה עדינות נפשם של החסידים ידועה לכל.
    ג. כידוע לכל מי שקרא את המסמך המפוברק, כל בר דעת רואה מייד כי נעשה ניסיון נואש לייצר "מסמך" טיפשי כאחד שמכיר חלק מן השמות שהופיעו ב"מסמך" ראיתי כי אין קשר ולו הקלוש ביותר בין שמות האברכים לתפקיד שניתן להם כאילו ב"מסמך".
    ד. כל סיפורי הניתוק מהמשפחות הם עוד קלישאה ישנה שבה ניסו המסיתים בתחילת הקמתה של החסידות (ואני זוכר שאז היו הרבה) לספר לכולם בהתבסס על שני סיפורים שבה המשפחה היא זו שהרחיקה את החסיד (מפחד מפני הלא ידוע) ולא החסיד הוא זה שהתרחק, וגם הסיפורים הנ"ל נגמרו מזמן וכולם חיים בשלום עם משפחותיהם (בכל אופן כפי הידוע לי)

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.