רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 בנובמבר 2012

על מי עובד אמנון יצחק? מה מעניין אותו 'תשובה' או מחיר הלחם? או שבשביל מפלגה 'התשקורת' הפכה להיות טובה?

חשבתי שהוא מבקש לעורר מהפכה, להקים מפלכה שתהווה את מרכז התשובה הוא יקרב יהודים יעשה למען ביאת המשיח כפי שהבטיח כבר מזמן שיעשה, והנה אני לומד כי כל אלו כלל לא מענינים אותו, מצע מפלגתו והתעמולה שלה היא על מחיר הלחם, הוא מקוה לזכות בעזרת 'תנועת המחאה' ואולי ככה להביא מצביעים שיוקר המחיה מאוד חשוב להם, אחרת קשה להבין לשם מה הוא פותח עם מחיר הלחם?

הסיפור הוא, אמנון יצחק היה מאז ומעודו שחקן שאין לו כל ענין בתורה ותשובה, יש לו ענין עם אמנון יצחק בלבד ולמען האגו האישי הכל מותר כולל מה שהוא זלזל בהם שנים

אני מאוד רוצה שאמנון יצחק יתמודד בבחירות הקרובות ואדרבה נראה מה כוחו, אין לי ספק כי הוא ייצא מן הענין קרח ובבזיונות, ככל הנראה הוא זקוק למכה אחת כזו שתוכיח לו מה כוחו באמת בשביל שיוריד קצת מן הגאוה המסריחה שלו ויתחיל לפשפש במעשיו שלו

4 תגובות:

  1. המפלגה: לא המפלכה (למחוק אחרי התיקון)

    השבמחק
  2. תתבייש לך,

    הרב מעולם לא אמר שהוא יפסיק את ההרצאות מידי ערב, ההיפך! אתה רשע מרושע ומוציא שם רע על גדול מזכה הרבים!

    המבזה ת"ח, אין תרופה למכתו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי טיפש, עם "רבך" מר תמנון שמנון הוא תלמיד חכם, אני מציע לו להסביר "תוספות" אחד, (בהנחה שאתה והוא יודעים מה זה תוספות...) במסכת נידה, לא בסוף המסכת, רק את הראשון... טוב? ! אם הוא מסביר לי אני טופס מטוס מקצה העולם... להצביע לו...
      אבל כמו שאתה יודע וכולם יודעים שהוא לא יודע כלום, חוץ "מלמכור", ולמכור סיפורים ומעשיות, ודברי אגדה, גם אני יודע, אלא שעדין לא הקמתי ארגון, חכה שאקים אצלי הדיסקים יעלו עשר אגורות, לא שקל... ודרך אגב אף על פי כן אהיה מליונר יותר ממנו, כי כנראה יש לי קצת יותר דברים נורמלים למכור... מזה שיש אלוהים, הרי לא ידענו את זה עד שבא הנבל הזה וגילה שיש אלוהים, בקיצור לך לישון תביא קבלה.

      מחק
  3. תתבייש לך על הכתבה, וכי הרב אמנון יצחק שרץ 35 שנה ומוסר שיעורים ומחזיר בתשובה וזו עובדה שאין עליה ויכוח, עושה את זה לאגו אישי, אין רפואה למכתכם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.