רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

האדמו"ר מזוטשקע על האדמו"ר מדארג: יענער שייגעץ - שיחה מרתקת ומעניינת בין האדמו"ר והגרי"ש אונגר

מה דעתם של אדמורי"ם ורבנים על אדמורי"ם, תקראו כאן, השיחה הזו מספיקה בשביל להבין עד להיכן התדרדרנו ואיך שבשביל כבוד יהרסו הכל. השיחה הזו מתוך קלטת מדהימה וסוערת בשיחה שהיתה בין האדמו"ר מזוטשקע זצ"ל לבין הגרי"ש אונגר שאותו עשק כשגזל את הבחורים מישיבתו

שיחת קודש – י"ט טבת תשנ"ט


בעת ביקורו של כ"ק מרן האדמו"ר מזוטשקא זצוק"ל
אצל הגרי"ש אונגר זצוק"ל

אודות ראש קבוצת אנשי "דאראג"
י"ט טבת תשנ"ט

(נעתק מתוך קלטת)

אדמו"ר מזוטשקא: אתם יודעים שאני עומד לצדכם לכל אורך הדרך, כי אני יודע את כל אשר עשה ואת כל אשר חטא.

הגרי"ש אונגר: מעולם לא דברתי מילים וביטוים חריפים, אך כל עוד נשמתי באפי לא אמחל לאדם זה, האדם הזה ישראל משה רוזנפלד הוא שייגץ ופושע ישראל, ויש לו דין של רודף ממש, הוא הרס את כל חיי שהוא הישיבה שבניתי אותו בדמים תרתי משמע, וברוב רשעתו לקח לי את זה.
כבר נפגשתי עם הרבי לפני כמה שנים מיד אחרי שזה קרה ומרוב חולשתי לא יכלתי לדבר, אבל כעת שאני בכוחי אני אומר: רק הקב"ה לבד יודע שאין כוונתי על כבודי, אלא אני מתכוון על כבוד התורה שמאתיים בחורים ישבו ולמדו, ועל כבוד אבי ז"ל שהישיבה נקראת על שמו. לא זכיתי הרבה ללמוד מאבי, אבל שאסור לרדוף אחר כבוד ולשנוא כבוד זה למדתי ממנו, ואיני מתכוון על כבודי כלל.
 ורח"ל יש בו את השגעון שמדמה עצמו לבעש"ט שהיה עליו התנגדות ואח"כ נתגלתה האמת, וכעת נמי רח"ל. הגרי"ש אלישיב שליט"א שאינו נמנה מאדמו"רי החסידים גם אמר עליו ... ושאין לו כפרה ע"ז שהוא ביטל מקום תורה.

אדמו"ר מזוטשקא: זה אני יודע שהוא חטא והוא יענע שייגעץ, אבל באתי לשאול את הרבי אם זה יפריע לו שאלך לשבע ברכות שהם עושים לרגל החתונה. כשהם באו אלי שלחתי אותם ולא רציתי להיפגש איתם, ומסרתי ע"י שליח מה שאני אוחז עליו.

הגרי"ש אונגר: לא אומר לרבי מה לעשות ולרבי יש סייעתא דשמיא, אבל לי זה מאד יכאב אם הרבי ילך לשם. וכל אחד שהולך לשם זה כואב לי עד חודו של לב ממש.

אדמו"ר מזוטשקא: אולי שייך איזה תיקון.

הגרי"ש אונגר: תיקון יהיה לו בגיהנום שם יהיה לו את התקנה הגדולה. איני מקלל אבל לכאוב זה מאד כואב לי עד דכדוכו של נפש, יעבור עלי מה ואני לא יכול למחול לו, ואסור לי למחול לו בזה ובבא.

אדמו"ר מזוטשקא: על הכל משלמים והקב"ה הוא כל יכול.

הגרי"ש אונגר: בטוח שהיתי צריך לסבול אבל למחול לו אני לא ימחול.

13 תגובות:

  1. חסיד דאראג לשעבר11 בנובמבר 2012 בשעה 1:57

    האדמו"ר מזוטשקע ע"ה היה ידוע כצדיק יסוד עולם ואם הוא אמר מה שאמר,נאמנים עלינו דבריו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם בכלל פעם אמר כזה דבר, לא נראה רציני.

      מחק
  2. מי אתה חיים שאולזון שר"י ממזר בן ממזר מליון דורות שתדבר נגד האי חסיד האי עניו מתלמידיו של אהרן הכהן, אוהב שלום ורודף שלום, גור לך מיום הדין הקרב ובא......

    השבמחק
  3. חיים תפסיק לעלות חומרים ישנים ומחלוקות שנרגעו. פשוט אין עניין.

    השבמחק
  4. ארור מכה רעהו בסתר.

    השבמחק
  5. היי
    אין בושה?! אני מוחה על ביזוי זכרו של הרבי רבי זושא זיע"א במעשה זה.
    צריכה לצאת הודעת גינוי וסלידה לזה ולכל מי שמאמץ לעצמו שמות כמו ברדיטשוב ליזענסק ואניפולי ורימנוב וסאווראן וכו וכו - צריך להוקיע אותם היום כי בעוד דור כבר יחשבו שמדובר פה באיזו מסורת וכו'...
    כבר עדיף מה שעשה ההוא מדארג,מושחת ורע מעללים אבל לפחות לא לקח שם של רבי חסידי. לא היה רבי חסידי בשם כזה. כנל מישקולץ הליצן -מטומטם אבל לפחות לא משתמש בשם של תלמידי המגיד.
    פה, בא אחד וקורא לעצמו בשם שכזה והוא עוד נקרא חסיד?! אז מה אם אתה מקרב יהודים ועושה חסד - תקרא לעצמך קרליבך.....ואני מעריץ של קרליבך. מה הקשר אדמורות לענין זה??? ואיך לא פוחד לשלוח יד במשיח ה'?!
    על ביזוי כבוד החסידות ע"י החסידים כביכול,אני מוחה.

    השבמחק
  6. חיים אולי תעלה את ההקלטה שנדע שאתה לא מלכלך פה סתם על עוד אחד כמו שאתה רגיל לעשות לעורר מחלוקת ותככים בתוך כלל ישראל מי יודע האם אתה בכלל מזרעו של אבותינו אברהם יצחק ויעקב

    השבמחק
  7. הדראג רבה הוא לא פחות מהינוקא מרחוב קרית ספר וכן הויזניץ החדש שעקץ עם חברת המגדר ז"ל,כולם נהנתנים שונאי ה' והם הם מעכבי הגאולה שיתבישו להם

    השבמחק
  8. הדארג קויין ,והינוקא בערלע ,והמתחזה מויזיניץ

    השבמחק
  9. הממזר עדיין טוען שעושה עבודת קודש ?

    השבמחק
  10. תחזור לכתוב על גור תעזוב בשקט צדיקי אמת

    השבמחק
  11. חסידי דארג ומנדלה, או החסיד הבודד שכותב תחת כמה שמות (שימו לב לשעות של התגובות)
    ייצאו עיניך שאתה בצד המפסיד והכושל, וכל נסיונותיך לנחם ולהשקיט את התסכול שאוכל אותך הם פתטיים ומגוחכים. המשך לכתוב דברי הבל, שנדע עד איפה הגיעה המחלה.
    כל תינוק יודע מי זה הדארגער, וכל ניסיון להכחיש רק הופך אותך ללעג.
    רפואה שלמה.

    השבמחק
  12. נראה לי כגיבובי שטויות, פרי דמיונו הקודח של שאולזון, אדרבה שיעלה הקלטה ונראה..

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.