רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

ימות המשיח - 'יתד נאמן' כותב על נתי גרוסמן כי הוא 'מצנן האמבטיות' עמלק

תלמיד פונוביז' כותב:

המאמר הנוקב היום ביתד נאמן נגד נתי גרוסמן עם החותמת הנצחית י.נ., היה בבחינת ויגזול את החנית מיד המצרי. החותמת י.נ. שתחתה שיסו במהלך השנים את רבבות בני התורה נגד גדולי ישראל, ונתי גרוסמן השחיז את עטו והרעיל את העיתון, וסירטן את המערכת ברחוב ז'בוטינסקי, במאמרי שחץ נגד מרנן ורבנן, ובעיקר ברמזים ובעקיצות נגד הרב שטיינמן, יצאה לראשונה בגלוי ללא פחד וללא מורא נגד הבריון הראשי מבית וגן ופטרונו הליצן משערי חסד והעמידה אותם במקומם.
 
המאמר שכולו בטוב טעם תוך אמת יוקדת טיפלה היטב בעמלק של דורנו נתי גרוסמן או כפי שכונה בכתבה הראשית "מצנן האמבטיות", כינוי ידוע לעמלק.
 
זר לא יבין זאת, איזו שמחה יש לבני התורה שהמאמר הנוקב נגד הרשע מרושע נתי גרוסמן מופיע תחת שם העט י.נ. מי חלם שנגיע לעידן המיוחד הזה שמאמר המערכת המיתולוגית י.נ. יעשה קציצות מנתי גרוסמן ויעמיד אותו במקומו יחד עם כל פורקי העול שקמו לעם ישראל במאות השנים האחרונות וניתקו עצמם מגדולי ישראל? ימות המשיח!!!
 
חצי שנה אחרי המהפך ביתד, היום הושלמה המהפך. כן, רק היום אפשר לברך על המוגמר. כאשר י.נ. מטפל במי שהציג את עצמו בשקר ובמרמה כ"יורד לשורשם של הדברים", וחשף את טלפיו של החזיר הצועק כשר אני ובעל השקפה אנוכי.
 
היום הזה טוהר יתד נאמן מזוהמת נתי גרוסמן וחברו יענקלה לבין. היום הזה בני התורה יכולים לזקוף את קומתם. היום הזה בני התורה יכולים לצעוק משה אמת ותורתו אמת, היום הזה גאלנו את השם י.נ. מידי הצר הצורר את גדולי ישראל מזה עשרים וחמש שנים.
 
אני כותב ולא מאמין, הנה הגענו ליום הגדול הזה. אני צובט את עצמי ברגע זה, האם זה נכון? האם ייתכן שי.נ. יוצא נגד נתי גרוסמן? כן, זה קורה. אני מחזיק בעצמי את דפי העיתון, ורואה כן, י.נ. נגד נתי גרוסמן. לפני חצי שנה זה היה חלום רטוב שלא ניתן היה להגשימו. אני חושב שאני בחלום ואני שוב ממשש את העיתון, כן זה נכון. זה סופי!!!!
 
שהחיינו וקיימו והגיענו לזמן הזה!!!

7 תגובות:

  1. למה "ימות המשיח"? למה המשיח צריך למות? גם אם אנחנו לא כל כך מסמפטים את המשיח, ק"ק אדמו"ר *מ*רן ש*אולסאהן *י*חיה *ח*יי נצח, ה"לוחם מלחמות השם בדורנו", "משיח ודאי", "כבר עשה והצליח", "בכמה ענינים"... ואנחנו לא רוצים שהוא ימות (כי אנחנו לא גערערס...).

    ופונים אנו לק"ק מלך המשיח זי"ע שליט"א, אולי תעזוב את ה"מחבלים" ותכתוב על הסוגיות החשובות באמת, כמו מעילי החורף של כת המשיחיים בלובביטש, עם ה"חויזר" המשיחי יואל כהן, שכולם שם חיים ב"אחדות" ואוהבים זה את זה, בטח, הרי "לובביטש" זה אהבה ברוסית... אוח, כמה שאתם אוהבים את האחים שלכם, כמו שק"ק אדמו"ר חיים שאלוסאהן זי"ע שליט"א אוהבת את משפחת אחותו המשיחית, למרות שהיא עדיין לא מעודכנת ומאמינה באותו משיח שאפילו ה"חויזר" יואל כהן כבר לא מאמין בו. אבל אולי עם הזמן היא תגלה שהמשיח נמצא אצלה בבית, הלא הוא ק"ק אחיה הקדוש!

    אז משיח'ל, אולי תעשה סדר בחצר שלך, עם המעילים והחויזרים והחזירים וכל שאר מרעין בישין, ותגלה לנו מה באמת קורה שם, ומה בדיוק הרבה שליט"א כתב בשיחות שלו שכינתם אותם "דבר מלכות", איך בדיוק הוא רמז על עצמו שהוא ולא אחר המשיח, ואיך 770 בגימטריא בית משיח, ועוד דברים מהסוג הזה, ואז תניח לנפשם את העולם החרדי השייך לעולם התורה ולדגל התורה ולהשקפת התורה, שאתה והכת שלך לא שייכים לעולם הזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. נתי גרוסמן אתה כותב יפה. זה מזכיר לי את הכתבות שלך במגוון נגד חב"ד.

      מה שלום העובדות שהצקת להם במשרדי יתד? ובביליארד אתה עדיין שותף?

      שלום ולא להתראות

      מחק
  2. למה בראשי תיבות ולא בשם מלא?

    השבמחק
  3. בני רבינוביץ כמה שנאה עוד אפשר לשפוך על נתי גרוסמן? s גליק עוד משלם?

    השבמחק
  4. משיח ראשי תיבות

    חיים שאולזון משיח י'

    השבמחק
  5. עפת על עצמך

    מתנגדים עלובים קחו את הי.נ. שלכם
    יחד עם ה׳יתד׳ האומלל שלכם
    אם כל התסביכים הבלתי נגמרים שלכם
    קחו את הזהות הבלתי ברורה שלכם

    ודחפו אותה בי.נ. שלכם

    למה אתה מגיע לסיפוק מעל דפי הבלוג
    מה נהיית געגער?

    השבמחק
  6. מצנן האמבטיות.....
    אוח אוח
    מהיום אל תקראו לו נתי תקראו לו מצנן האמבטיות..

    חיים אתה פשוט תותח.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.