רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 בנובמבר 2012

בחדרי האוכל של השפויים והמשיחיסטים ההוכחה כמה יש באמת לכל צד

חדר האוכל של השפויים
חדר האוכל של המשיחיסטים
בעקבות דברים שכתבתי על כינוסי השלוחים בחב"ד ובעיקר על המספרים קמה זעקה גדולה טענו שהגזמתי כשכתבתי כי למשיחיסטים יש בין 800 לאלף שלוחים, ישנם הטוענים כי הם לא מגיעים ל-200. אין ספק כי מספר השלוחים המשיחיסטי הוא קטן מאוד

עוד טענו כי בתמונות שהם מציגים רובם הגדול הם תושבי קראון הייסט ובחורים מן הישיבה ומעט מאוד אורחים

מביא אני לכם כאן תמונות של חדרי האוכל. השפויים הכינו חדר אוכל ענק ואוכלים בתורנות מפני שאין מקום לכולם יחד, ואילו המשיחיסטים הכינו שתי שורות של שולחנות וזה מספיק לכל האורחים - תושבי קראון הייטס ותלמידי הישיבה אינם אוכלים שם

חבל לנהל את הוויכוח הזה על מספרים מפני שזה לא עושה טוב לצד המשיחיסטי. נכון שבריכוזים מסויימים הם החזקים, שם מרכזם אבל בהיקף כלל עולמי הכינוסים הם ההוכחה הכי טובה למי הרוב הגדול בחב"ד

7 תגובות:

  1. מר שאולזון היקר, שאתה לא 'מחבב' משיחיסטים, זה ידוע ומפורסם. אבל לפעמים, אתה פשוט לא עושה עבודת מחקר טובה, או שאתה בכוונה מתעלם מעובדות.

    נכון שבכינוס השלוחים של ה'שפויים' יש אלפים רבים, הרבה יותר מהמאות רבות (!!) שיש אצל המשיחיסטים. אבל לא נכון לכתוב שאצל המשיחיסטים רובם הם תושבי קראון הייטס ובחורים מהישיבה, כאשר א. זה לא נכון. וב. אם תדע כמה מאות רבות (עובר את האלף!!) אינם כלל שלוחים, אלא נספחים שמשלמים כסף ונכנסים פנימה לבנקט.

    אם תרצה דוגמא, 200 עובדי מוסד החינוך 'אוהלי תורה' שבקראון הייטס, כולם (למעט שניים) מוזמנים כל שנה לבאנקט הגדול. וזה 200 ממוסד אחד. ויש עוד רבות כאלה.

    גם שכחת לציין, שהבאנקט של השפויים מלא ומפוצץ במשיחיסטים, ומשיחיסטים עם כיפת 'יחי' ודגלון משיח, שאותם הממסד חפץ להכניס לבאנקט בשביל האינטרסים שלהם (כל אחד וסיבתו הוא), ומאות מאותם המשיחיסטים לא נכנסים לכינוס של המשיחיסטים רק בגלל איומים (!!!!) על קיצוצים בתקציב לבית חב''ד, וגם בתקציב שמיועד לחתונה ילדיהם!!!!! יש כאלה שגם מקבלים איומים על תפקידם בכלל. לא שהם יזרקו אותם מהמקום שלהם, כי להם אין רשות לעשות זאת, רק שהם יביאו ''שליח'' אחר 'מתחרה' עם תקציבים אין סופיים כדי לשבור אותו. ומקרים שקרו, יש לעשרות!!

    שאולזון, יש לך עוד עבודה רבה בלהבין את נבכי הפולטיקה החב''דית על כל הסעיפים ותתי הסעיפים שבה.

    ואם תרצה, כשהתחיל הכינוס של המשיחיסטים היו צריכים אנשים למלאות את האולם, ובשנתיים האחרונות אין מספיק מקומות ישיבה!! ועשרות עומדים. בא נראה מה יהיה השנה.

    תמונות יהיה לך קשה לראות, כיון שלא מפרסמים אותם, כדי שאלו שכן נכנסו לא יסבלו בשל כך.

    ותבין את עומק ההזיה והשנאה!...

    השבמחק
  2. פשוט וקל!

    יש הבדל גדול בין הבאנקט (שבו משתתפים קרינסקי ושם-טוב) לבין ארוחות.

    רוב השלוחים המשיחיסטים עושים את ההבחנה הזו.

    השבמחק
  3. טוב מאוד, חבדצקערס, טוב מאוד.

    אט אט נפתחות עיניכם העוורות, ולמענכם עושה זאת אחד מכם, בשר מבשרכם, ק"ק אדמו"ר מלך המשיח חיים שאולסאהן זי"ע שליט"א, ה"לוחם מלחמות השם", בבלוגים, ו"בכמה ענינים כבר הצליח"... ועכשיו הוא יודע להבדיל בין משיחיסטים לשפויים, ואין לכם גילוי גדול מזה, כשמכריז על מורכם ורבכם, ההוא שהתחיל המלחמה בגדולי ישראל ובראשם מרן ראש הישיבה בעל האבי עזרי זצ"ל, כשהכריז על על חותנו ואחר כך על עצמו שהם "מלך המשיח", שהוא לא שפוי, שכנגד זה יצאו אז גדולי ישראל ובראשם מרן הראש ישיבה זצ"ל, מבלי להתפעל ממשיחי השקר. היום מגיע הזמן שכולם רואים את צדקת מרן הראש ישיבה זצ"ל, וגם אתם חבדצקערס לא יקרים תפסתם את עצמם לעשות חילוק בין משיחיסיטים ל"שפויים", ותודו: בזה אתה מכריזים על רבותיכם שהם לא "שפויים"!

    אם תבקשו יפה מק"ק אדמו"ר מלך המשיח חיים שאולסאהן זי"ע שליט"א יכול להיות שהוא יקדיש כמה פוסטים (כשיתפנה מלעסוק בענינים שלא שייכים אליו) ויביא ציטוטים משיחיים ומבהילים מרבותיכם, ותראו מי שפוי ומי לא, ושהשפויים האמיתיים הם גדולי ישראל האמיתיים ובראשם מרן הראש ישיבה בעל האבי עזרי זצ"ל ובדורנו הם רבותינו מרנן ורבנן הראשי ישיבה הממשיכים בדרכו, הם ורק הם!

    השבמחק
    תשובות
    1. כל מילה שלך מכריזה עליך

      רפואה שלמה

      מחק
    2. מי שהתחיל במלחמה נגד כ"ק אדמו"ר זי"ע מנהיג העולם היהודי (ולא רק החרדי), הוא מחרחר הריב הידוע מוובוילניק שכאשר הגיע להנהגת הציבור לא הפסיק להילחם, לעורר מחלוקת, ולריב עם כל מה שזז

      מחק
  4. יש קצת מאד משיחיים .
    רוב המשתתפים באירגון של מהם הרי הוא מנחם מ הנדל הם בורים
    ועמי הארצות שלא למדו ולא שנו וממציאים תורות שלמדו בהודו והמזרח

    אנא חפש רב מורה הוראה לשאול הלכה הרי לא תמצא בין באי בית הנדל

    ואילו בליובאוויטש יושבים כל הרבנים והמשפיעים
    http://www.crownheights.info/index.php?itemid=48199

    השבמחק
  5. אני שם לב כבר פעם שניה שאתה מקשיב לקוטלרסקי. כשהוא ביקש הוצאת עבורו את הכתבה על הרב לאו. כעת הוא ביקש שתכתוב שאין אנשים בכינוס של משיח וגם את זה כתבת.

    אז בפעם הבאה שהוא מתקשר, תשאל אותו בבקשה למה הוא כל כך לחוץ מהכינוס הזה. מדוע הוא ישב עם מנדי הנדל וניסה להגיע להבנות על מנת לסגור את הכינוס?

    אם תרצה לראות תמונות מהכינוס אני מצ"ב קישור
    http://www.chabad.info/#!g=1&url=article&id=72603

    http://www.chabad.info/#!g=1&url=article&id=72613

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.