רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 בנובמבר 2012

מפלתם של רשעים - המכונים 'חסידישע' חטפו את מכת חייהם על אפם וחמתם ר' שמחה פלדר נבחר כחבר הסנאט של ניו יורק

בושה תכסה פנים כך ולא אחרת, הם לחמו בו כאריות בתקופת הפריימריס והכשילו אותו, וטוב שהוא החליט לרוץ לבד ולהמשיך ולהוכיח כי הציבור עמו, לא אשכח את הרגע שהפסיד בפריימריס איך שהוא הוציא בפני את לבו בבית הכנסת ואמר לי כי רק עכשיו הוא מבין אותי עם איזה רשעים מתעסקים כאן, לא היה איכפת להם להפקיר את הכל למען אינטרס שכל כולו אחד ויחיד לפגוע בו

הנה יש לכם כאן את התמונות של הקמפיין השבוע, ראו עם מי היה כאן עסק ומי היו הלוחמים בר' שמחה פלדר, מי הם אלו שפילגו את הציבור ולמי רצו להעביר את השלטון באיזור לידי מי שהיינו סובלים ממנו סבל בל יתואר

הלב כואב אבל אין ברירה הדברים חייבים להיאמר, בשבועיים האחרונים הם עשו הכל להכשילו הפיצו פשקווילים מכתבים ודברי הסברה מדוע ר' שמחה פלדר לא טוב הם חיפשו לו את כל עונותיו כמו שעושים לכל אחד במצב כזה שפכו את דמו בצורה שאי אפשר לתאר והוא המשיך, והוכיח כי לרשעות יש גבול וכי זה סופם של רשעים

הציבור לא מטומטם, וברגע של אמת הצביע בשבילו, ומבחינה מסויימת טוב שזה היה כך, גילינו שוב את הפרצוף של אותם מי שב'פרומקייט' שהיא יותר 'קרומקייט' מביאים חורבן לעולם

הלב שלי דפק עד לרגע האחרון בתקוה כי הם יחטפו את מכת חייהם, אולי עכשיו ילמדו להבין שלא מתנהגים כך

מה שכאב לי בקמפיין הזה נגדו, הכניסו 'אידישקייט' ו'פרומקייט' וכל מה שאתם רק רוצים להסביר מדוע להצביע למועמד שאינו חרדי שהוא עדיף על חרדי, ומי שמכיר את הנפשות בבורו פארק נימוקים כאלו עובדים על הציבור, וחלקם אכן הצביעו נגדו, אבל היו לו מספיק קולות בשביל לנצח וב"ה שזה הסתיים הוא אחרי זה והוא מעתה חבר הסנאט של ניו יורק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.