רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

מכתב: למה לחב"ד נמאס מלהצביע?

חב"דניק כותב:

בניגוד לחרדים שרואים בהצבעה מצוות עשה דאורייתא עם שיא החומרות של "חוב קדוש" ובכך תלויה עיקר היהדות, ותלמידי הישיבות לפתע נזכרים שאפשר לבצע פעילות רוחנית, זה רק בערבי בחירות.
 
אותנו חסידי חב"ד, הבחירות זה הדבר הכי מגעיל שיש. הולכים לקלפי, סותמים את האף מהצחנה שעולה ותוחבים בבוז ובמשטמה את הפתק שכל אחד חושב שהם אולי הכי פחות שיזיקו לעם ישראל, ובורחים מהקלפי כל עוד נפשם בם.
 
לפני 62 שנה זעק מרן הרבי מליובאוויטש שרק "חזית דתית טכנית" תציל את היהדות הדתית מקריסה. הוא זעק ללא הרף. בכה והתריע ונימק נימוקים כבדי משקל חצובות בסלע, שאי אפשר להפריכם. כל טיעון שנתן היה בעל משקל של חמש טון. אני מקווה להביא את טיעוניו של הרבי בבלוג נפרד, בו ייווכחו כולם, מי צדק.
 
אבל ביהדות החרדית, יותר נכון הליטאית, ובראשם הבריסקר רוב חשבו אחרת, ואת הנזקים האיומים שהתרחשו מאז כבר נדמה שאפילו אי אפשר למנות. מהחוקים הדתיים לא נשאר פירור. גיוס בני הישיבות במצב חמור ביותר. הנציגים הדתיים לא שווים כלום. אם משאלתו של הרבי הייתה מתגשמת. מדינה חילונית מזמן לא הייתה קיימת כאן. רובו ככולו של הציבור היה בחינוך דתי וחרדי. אבל אנחנו בטיפשותנו מסרנו מיליוני יהודים למולך, בכך שמיאנו לשמוע בקולו של הרבי. הפקרנו את הציבור לזרועות המפלגות החילוניות והחינוך החילוני שעושה שמות בעם ישראל ה' ישמור ויציל.
 
אני יודע שמדובר בחלב שנשפך, אבל את האמת אנו צריכים לדעת. מי היה קצר ראות, ומי חזה מקצה העולם ועד סופו, וראה דברים שלא רואים מכאן, אבל ראה למרחקים אדירים.
 
הרבי ביקש להצביע משני סיבות. א. למחות נגד עוקרי הדת ב. למנוע הצבעות מסוכנות והעברת חוקים נגד התורה וארץ ישראל. לצערנו המפלגות חוטאות היום למטרה לשמה נבחרו, ונדמה שהנציגים נהפכו כבר ללוביסטים ותו לא.
 
אני מבקש מהפוליטיקאים והמפלגות תעופו לנו מהעיניים. נמאס לנו כבר מהסחר מכר. הגיע הזמן להתאחד ולהציל את הנותר. אם לא אל תגיעו אלינו. 

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.