רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ סקר האריס-פורבס עם בשורות קשות למועמדת המסתמנת: טראמפ מוביל עליה אחרי הועידה הרפובליקנית ב-9 אחוז, הגדול ביותר אי פעם, זהה לפער מול ביידן. עם זאת - מדובר בסקר אחרי הועידה הרפובליקנית שבדרך כלל מאיר פנים למועמד, ולפני פרישת ביידן (עמית סגל).

✅ בן יניב: אחת השאלות הגדולות עכשיו היא מה רוברט פ. קנדי ג'וניור, מועמד עצמאי שזוכה לבין 10% ל-11% מהקולות. יש רעשים שהוא עשוי לתמוך בטראמפ, מה שעלול להקשות בהרבה על  כל מועמד דמוקרטי

✅ אובמה מודה לביידן - אבל בניגוד לקלינטון לא מביע תמיכה בהאריס (עמיחי שטיין)

✅ ברק רביד: ‏אובמה מברך את ביידן על החלטתו אך לא מביע תמיכה בהאריס ומדגיש כי הוא בטוח שהנהגת המפלגה תיצור תהליך שממנו ״יצמח מועמד יוצא  מן הכלל״.

✅ דונלד טראמפ: "קמילה הטיפשה חושבת שהיא יכול לנצח אותי? ממש בדיחה מצחיקה היא יכולה רק להצטרף לביידן שכנראה עכשיו הוא נשיא אפריקה או משהו לא יודע תלוי איך הוא קם היום".

✅ אילון מאסק: הם מוותרים על בובה זקנה לטובת בובה אחרת שיכולה יותר לרמות טוב יותר את הציבור. הם שונאים את טראמפ בגלל שהוא לא בובה.

✅ טראמפ: מי מנהל את המדינה שלנו עכשיו? זה לא ג'ו עקום, אין לו מושג איפה הוא נמצא. אם הוא לא יכול לרוץ לתפקיד, הוא לא יכול לנהל את המדינה שלנו!

✅ צ'יטל בקונגרס: ניסיון ההתנקשות בטראמפ הכישלון המשמעותי ביותר של השירות החשאי בעשרות השנים האחרונות. אני לוקחת אחריות מלאה. אהפוך שמים וארץ כדי שתקרית כזו לא תקרה שוב

✅ ראש הסוכנות השירות החשאי אומרת ש"נאמר שיש אדם חשוד בעצרת של טראמפ 2-5 פעמים" לפני הירי (עמיחי שטיין).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.