רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 ביולי 2024

הערות והארות


אריאל כהנא: בקרב קבוצה קטנה בעם שתופסת עצמה ״מחנה נאור״, יש הנחת עבודה שחלקו האחר, ברברי, אלים, פושע  ואפילו נאצי. כל מה שנשאר זה לאשש את האקסיומה ולמצוא את ״הנוחבות שבתוכנו״, שבוודאי קיימים. כלומר, חיילינו אשמים עד שיוכח אחרת. ועכשיו, לך תנצח מלחמה. 

=================
סמוטריץ: התובע הראשי בפרקליטות הצבאית מאשר את מה שחשפתי ומודה בדיון בוועדת חוץ וביטחון שאכן הם יזמו שיחות למחבלים בעזה ששוחררו ממעצר כדי להוציא מהם תלונות על התעללות במעצר. אני מודה שכשקיבלתי את המידע נדהמתי ולא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות. רק לאחר שווידאתי את כל העובדות, פרסמתי זאת. מדובר ברעידת אדמה שמצטרפת למעצר הברוטאלי של רעולי הפנים אמש ומחייבת קבלת החלטה. אני קורא לשר הביטחון ולרמטכ״ל להדיח באופן מיידי את האחראים ולהפסיק מיד את ההתעללות בגיבורי צהל! .
=================
זאב קם: 
פריצות לבסיסי צה"ל הן באמת דבר מזעזע. 
במיוחד כאלו שמתרחשות כבר שנים. 
ובמיוחד כאלו שבהן גונבים ובוזזים תחמושת וציוד צה"לי. 
אגב, הפריצות האלו פחות עוברות דרך הש"ג או השער של הבסיס. 
טוב שהתקשורת וחברי הכנסת שלנו החליטו סוף כל סוף להזדעזע ממכת המדינה הזו ומקדישים לכך תשומת לב ראויה
=================
תמיר מורג: אם צה"ל, הרמטכ"ל ומערכות האכיפה והמשפט היו מביעים אל מול הסרבנות ופורעי קפלן רק פרומיל מהזעזוע שהם משפריצים עכשיו על אזרחים שנחלצים לעזרת לוחמים מול מחבלי נוחבה, אולי לא היה 7 באוקטובר. אז חסכו לנו את הזעזוע הסלקטיבי שלכם, ותבינו למה אנחנו מסרבים להתרגש ממנו. זו הדייסה שבישלתם, בתאבון :
=================
עמית סגל: ‏1. לחברי כנסת יש חסינות מהותית. אם לזימי יכולה להפריע לשוטרים בעבודתם סוכות יכול להפריע לחוקרי מצח בעבודתם (גילוי נאות: הייתי מעדיף שיגיע לראשונה לבסיס צה״לי כחייל בגיל 18)
‏2. מותר בהחלט ואף צריך לחקור מי שחשוד במעשי סדום. לפרוץ למחנה צה״לי רעול פנים כמו למחנה פליטים בג׳נין - תקלה קשה
‏3. המחאה התפרצה עכשיו בגלל שורת הנחיות הזויות של הפצ״ריה שאוסרים על חיסול חוטפי ביבס אלא אם ידוע על עוד פעילות טרור.
‏4. מערכת המשפט לא התאפסה עדיין. מי ששואל עצמו איך 70+ ח״כים תומכים לכאורה בחשודים במעשים כאלה - שישאל עצמו איך בגצ אומר עדיין שהוא בא לשרת את תושבי עזה ושדלתו פתוחה לכל זב ומצורע שונא ישראל. 
‏5. אשמח אם הזעזוע מפגיעה בצבא לא יישמע ממי שעסקו ממש עד ערב המלחמה בהרס הצבא לצרכי סחיטה פוליטית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.