רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ יו"ר ועדת חו"ב יולי אדלשטיין: "לצערי, הפצ"רית בחרה או הונחתה שלא להגיע היום לוועדה. נקיים דיון נוסף בו היא תידרש להופיע בפני הוועדה ולספק תשובות הולמות"

✅ בכיר באגף כוח האדם בצה"ל מודה: "הגעת השוטרים הצבאיים רעולי פנים לשדה תימן הייתה טעות".

✅ התובע הראשי בפרקליטות הצבאית הודה בדיון בוועדת חו"ב כי לא התקיים דיון לפני המעצר עם דו"צ והצנזור על משמעות המעצרים, וכי חוקרי מצ"ח עטו מסיכות כדי שלא יתנקמו בהם

✅ הסנגוריה הצבאית: אנשי המילואים החשודים, המיוצגים על ידי הסנגוריה הצבאית מכחישים את החשדות. הם משתפים פעולה בחקירה, ומשיבים לכל השאלות, מתוך ציפיה להפרכת החשדות במהרה. הסנגוריה הצבאית תנהל את ההליך באופן מקצועי, בנפרד ובמנותק מהסערה התקשורתית והפוליטית סביב הארוע .

✅ הלל ביטון רוזן: חשיפת חדשות 14 על פרשת שדה תימן: הפרקליטות הצבאית מבקשת להאריך את מעצרם של כל תשעת העצורים עד יום ראשון.

✅ יו"ר ארגון צעדת האמהות סימה חסון שהשתתפה במחאות למשי וגדלוביץ' ב'קול ברמה': "יש פה הרבה עלילות דם ופרשיות דרייפוס, מוסר מעוות לחלוטין ונסיון לשבור את רוח הלוחמים. בכירי הפיקוד בצבא שרוצים לנפוש בחו"ל ביום שאחרי מנסים למצוא חן בעיני האג ולדאוג לעצמם"

✅ בית הדין הצבאי קיבל את בקשת הסנגוריה הצבאית והורה לאסור את פרטי החשודים בפרשת שדה תימן  ע"מ לשמור על בטחונם.

✅ פרשה ביטחונית חמורה: עובדת שב״כ ושני אזרחים מואשמים במסירת מידע ביטחוני סודי לגורמים שאינם מורשים: ״סיכון ממשי לחיי אדם וביטחון המדינה״. על כל יתר פרטי הפרשה הוטל צו איסור פרסום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.