רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 ביולי 2024

אזהרה לרבני חב"ד לא לתת יד לשמד של בחורי חב"ד כפי שמבקשים קבוצת רשעים - אני פותח במלחמה בכל מי שיתן יד לשמד של בחורי חב"ד


מכתב גלוי לבית דין רבני חב"ד אל תשלחו ידכם אל בחורי חב"ד!

מאז הסכם חב"ד האומלל שהתקבל בשקר ובמרמה הפילו מאות רבות של בחורי חב"ד לשמד שעזבו את הדת והיו מעשים איומים שאי אפשר לתאר, ששינו את הצביון בקרב אלפי בחורים בעשור האחרון, ומאז מפעילים בחב"ד גייסים שעושים הכל להוציא בחורים מהישיבות של חב"ד החל ממשפחת וילישנסקי בצפת ועד הבלין בקרית גת, ומה הפלא שיש הידרדרות כזאת נוראה.  

עם ישראל נמצא בפני שוקת שבורה גשמית ורוחנית, ומהמידע שיש לי כרגע בקרב גורמים בכירים מהצבא, הם דורשים שחב"ד תגייס אלפי בחורים כדי להציל את הישיבות הליטאיות ובתמורה הפושעים בחב"ד ימשיכו לקבל עשרות מליוני שקלים ולשלוח את בחורי חב"ד לשמד כפשוטו. 

את הסיפורים שאני מקבל יום יום ממשפחות בחב"ד תצילנה האזניים משמוע איך גרמו לחב"ד לרדת לבאר שחת נגד דעתו הקדושה של הרבי, גדול המחטיאו יותר מן ההורגו. 

אני קורא לבית דין חב"ד המורחב ואני מצפה שלא תתנו לשורת נבלים ועסקנים לחסל את חב"ד אני פונה אליכם בתחינה אל תשלחו ידכם אל בחורי חב"ד אל תבגדו ברבי.

ואם חס ושלום תמכרו את חב"ד, כל חבר בית דין זה יהיה אחראי אישית על מעשי הפשע ונטפל בכל אחד ואחד באופן אישי. תפסיקו למרוד ברבי, העקרונות של הרבי ברורים ביותר, ולא בשביל איומים של הצבא ולשרת את הליטאים תמכרו את חב"ד.

 הרשימה הנמצאת לנגד עיני של בחורים שיצאו לתרבות רעה היא מזעזעת.

אינני קנאי ורחוק מהם כרחוק מזרח ומערב, אבל הפשע שעשו בהסכם חב"ד היא לדראון עולם. ואנחנו מוכנים כעת למלחמת עולם בכל החזיתות ולחשוף דברים שעד היום לא עשינו אותם. מי שיחליט לחסל את חב"ד יידע שהוא לוקח על עצמו את כל האחריות על המלחמה שתפתח כעת.

חיים  שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.