רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 ביולי 2024

לשכת ענק בעלות מיליוני שקלים נבנתה לראש עיריית בני ברק בניגוד לחוק


 

לשכת ענק בעלות מיליוני שקלים נבנתה לראש עיריית בני ברק בניגוד לחוק | יעקב וידר, חבר המועצה בפנייה משפטית: "זו גניבה של כספי ציבור - במקום להשקיע בתשתיות הקורסות בעיר, העסקנים משקיעים את כספי הציבור בעצמם"

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק, פנה ללשכה המשפטית בעיריית בני ברק בבקשה לבדיקה, האם נעשה שימוש לא חוקי במיליוני שקלים לצורך הקמת לשכה לראש העירייה.

מיד עם כניסתו של חנוך זייברט לתפקיד ראש עיריית בני ברק, החלה בנייה מזורזת ומהירה של לשכה ענקית ומפוארת עבורו, שכללה עבודה של פועלים עד השעות המאוחרות, ובכללם ימי שישי עד השעות המאוחרות. כל זאת למרות שכבר קיימת לשכה גדולה ומרווחת לראש העירייה, ושרק לאחרונה שופצה.

עבור כל הוצאה כספית, ובפרט בסכומים של מיליוני שקלים נדרש אישור ממועצת העיר, אלא שבעוד עבודות הבנייה החלו כבר בסמוך לתחילת כהונתו של ראש העירייה, הבקשה ממועצת העיר לאשר את העבודות נעשתה רק בתחילת החודש הנוכחי (7/7), בזמן שהבניה כבר הייתה לקראת סיום.

בנוסף, הבקשה ממועצת העיר לא לוותה בשום הסבר, פירוט או עדכון על מכרז שנעשה בעניין, וללא כל נימוקים מדוע נדרש סכום כה אדיר של 4,700,000 (!!), עבור עבודות אלו, דבר שנדרש בבקשה מסוג זה שמוגשת למועצת העיר. דבר שמעלה תמיהות רבות.

יעקב וידר, חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת הליכוד תקף בחריפות את ההתנהלות העירונית וכתב כי "מדובר בהתנהגות מבישה של עסקנים אטומים שרואים בכספי התושבים כסף פרטי שלהם, ובמקום להשקיע את כספי הציבור בתיקון התשתיות המרוסקות בעיר, במכת החולדות, בניקיון הרחובות המטונפים וטיפול בהצפות הביוב האדירות בעיר, הדבר הראשון וה"בהול" שנעשה עם כניסת ראש העיר לתפקידו – הוא הקמת לשכה מפוארת לעצמו בעלות של מיליוני שקלים מכספי תושבי בני ברק".

וידר דרש מהאגף המשפטי בעיריית בני ברק תשובות מפורטות, האם הדבר נעשה באישורם, ובמידה ולא - האם בכוונת האגף לדרוש את הכסף בחזרה ממי שאישר את הבניה הלא חוקית.

יהיה מעניין לראות האם תפתח חקירה בעניין לאור העובדה שבמקרים פחותים בחומרתם נפתחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.