רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 ביולי 2024

השנאה הנוראה בויזניץ בין אח ואחות לאח הצעיר


 שלומים מרובים.

אודות מה שכתבתם על ויזניץ:

לא ידעתי שזה מה שמתרחש בויזניץ, אבל אני מאמין לכל מילה שנכתבה על הינדה ארנסטר ובעלה מנחם עקב מעשה שהיה עמדי בשנת תשס"ג בחיים חיותו של ה"ישועות משה" זי"ע וכך היה המעשה:

אנכי הייתי בתהליכי גירושין וגרושתי ומשפחתה לחמו בי בכל הכח למנוע ממני לפגוש את ילדיי ולנתק אותי מהם.
עוד בשנים שקדמו הרבי הישועות משה אמר לרבנית תליט"א בארוחת ערב: יש לי חסיד אחד בשם .... ואני מבקש ממך לתת לו גב בכל דבר ועניין שיצטרך". ואכן הרבנית היתה לעזר נפשית וגשמית בכל מה שעברתי.
הייתי נכנס אל הרבי על כל צעד ושעל לקבל ברכה, עצה ותושיה. 
מכיוון שזכיתי במתנת חינם להיות מאד קרוב לרבי, והרבי הורה לי אישית להיות נאמן לבנו הצעיר ואמר לי: "דע לך שכל מה שיאמר לך בני הרב שליט"א הרי זה כאילו מפי ממש, מכיוון שפיו כפי ודעתו כדעתי" ועוד כהנה: " תוכל לשאול את בני הרב שליט"א כי מה שהוא יאמר לך זה תמיד על דעתי". "ער איז דאך כולו ויז׳ניץ".
 ובשנת תשס"ג כאשר נסע הרב הרמ"מ לליז׳ענסק לשבת להתפלל לרפואת אביו הרבי ושאלתי רשות מהרבי זי"ע לטוס ונתן לי את ברכתו הנלהבת, והגבאים כעסו מאד והפיצו שמועה שהרבי לא אישר לי לטוס ואני ממרה את פיו.
וכשחזרתי מליז׳ענסק נכנסתי לקחת שלום והרבי תפס את ידי בשתי ידיו וזעק: "זאלסט קיין מאל נישט פארגעסען וואס ס'איז געווען דארטן". הרשע'ל כ"ץ אחז בידי ובידי הרבי בחוזקה וניתק את ידינו וצעק שיש עוד הרבה קהל ממתין, והגבאים בחמתם הגדולה בעטו בי בתוך חדרו של הרבי לכיוון היציאה וחבטו בראשי (אהרון גוטסמאן ושמעון כ"ץ).
מכיוון שכך הגבאים רצו למנוע ממני (כמו מרבים אחרים שהרבי דיבר עמם בעד בנו הרמ"מ) להיכנס אליו אך הרבנית היתה נכנסת עמדי לקוויטלך אצל הרבי עקב הוראתו אליה ולא היתה להם ברירה. וכפי שאמר לי הרשע'ל כ"ץ: "יש לך מזל גדול שהרבנית הולכת עבורך באש ובמים".
הרבנית קראה אל ביתה את אשתי ומשפחתה וניסתה לשוחח עמם אך ללא הועיל. הרבנית אף כתבה מכתב לבית הדין לאחר שיחות שניהלה עם שני הצדדים. (אוכל לשלוח מסמכים לראיה). הרבי התבטא על אשתי ומשפחתה "הם חושבים שהעולם הוא הפקר אך הם יווכחו שלא כך".
בתוך כך בדיונים בבית הדין התברר שהגברת הינדה ארנסטר השתמשה בקשריה אצל עובדת סוציאלית והעידה בפניה נגדי שאיני ראוי לפגוש את ילדיי. זאת כמובן מבלי לשוחח עמי בכלל. בזעזוע עליתי לביתה של הגברת על מנת לברר הכיצד היא מעידה עליי מבלי להכירני.
דפקתי על דלתה של הגברת ארנסטר והיא לא ידעה מי אני כמובן. כאשר אמרתי את שמי היא אמרה שאין לה זמן ורצתה לטרוק את הדלת אך אחזתי בדלת והתעקשתי שהיא חייבת לי לפחות 5 דקות לאור הנזק שהיא גורמת לילדיי. היא הסכימה ל5 דקות בלבד ונכנסתי. שאלתי הכיצד היא מעידה נגדי מבלי להכירני בכלל והיא החלה לומר מי שהולך עם אחי הקטן אינני צריכה להכירו בכלל על מנת לדעת שהוא מושחת. אמרתי לה "אבל ללא קשר לאחיך, אביך הרבי בעצמו אמר שהילדים צריכים גם לאבא - אליי ושהאמת איתי" וברגע זה פתחה בצעקות בכעס גדול: "גם אני וגם בעלי מנחם במשך שנים רבות הלכנו עם האמת שלנו ולא עם האמת של אבא שלי! כשהוא רצה שנתנתק מאחי הגדול, מעולם לא הסכמתי איתו ותמיד הייתי נאמנה לאמת שלי ולא לאמת של אבא שלי! וכך בכל דבר ודבר תמיד הלכתי עם האמת שלי ולא של אבא שלי, וגם הרבנית שאני חייבת לה את חיי על כך שהחזירה את אחי הגדול לויז׳ניץ אבל בעניין שלך היא הולכת נגד האמת כי לי יש את האמת שלי ולא של אבא שלי ואתה הולך עם אחי הקטן"... והמשיכה בדרך זו כמה דקות וסילקה אותי מביתה.
מיד הלכתי לבית הרבנית וסיפרתי לה על הדברים. לאחר כמה ימים התקשרה אליי הינדא ארנסטר לבקש מחילה מכיוון שהרבנית לא מוכנה לדבר איתה ולא נותנת לה להיכנס לביתה עד שתבקש ממני מחילה ותתחייב לא להתערב יותר בענייני.
באחד הימים בנוכחות הרבנית כמובן, שאלתי אודות גירושין והרבי אמר לי שכבר אין ברירה וכבר ניסיתי הכל.
למחרת קרא לי ר' ישראלצ׳ע לחדרו של אביו בבית המדרש הגזול דאז. ר' ישראל אמר לי: "יש לי אדם בשם לייבוש לענרער שהוא טוב מאד בשלום בית, אני רוצה שתלך אליו וגם אשתך תלך אליו..." אמרתי לו: "כבר ניסינו הכל, היינו אצל 7 מטפלים בשלום בית" אך הוא התעקש שזה מטפל מיוחד. אמרתי: "אתמול הייתי אצל הרבי והוא נתן לי אישור שהרי כבר ניסיתי כל מה שאפשר". אז ענה לי: "אל תהיה חסיד שוטה, הגמרא אומרת 'מזבח בוכה', אתה רוצה שמזבח יבכה בגללך?"
עניתי: "בעיניי מזבח בוכה אם אני לא מקיים את דברי הרבי, גם אם אני נקרא בגלל זה חסיד שוטה"
אמר לי בזה הלשון: "ניין! ניין! זיּי נישט קיין חסיד שוטה! דער רבי זאגט זיינס, אבער דו מוסט טוהן דיינס"
עניתי: "אני מקיים את דברי הרבי גם במחיר של להיות חסיד שוטה".
אמר לי ר' ישראל שרק לא מזמן חזר לבית אביו: "אני נוסע לארה"ב לשבוע, וכשאחזור אני רוצה לשמוע שכבר דיברת עם ר' לייבוש לערנער".
פניתי לרבנית וסיפרתי לה מה קרה. הרבנית התקשרה לר' ישראל בנוכחותי ונזפה בו קשות שהוא אומר לחסיד שימרה את פי הרבי וקורא לו חסיד שוטה, ושלא יתערב מהיום והלאה.
לאחר מכן קרא לי ר' ישראל ואמר שהוא רק רצה לעזור לי אבל הרבנית הורתה לו שלא להתערב.
כמו כן הגבאים ושליחיהם היו מפיצים שקרים על שנאת הרבי לבנו הרמ"מ גם בשם הרבנית ואני שאלתי אותה על כך והיא העידה בפניי: "הרבי אוהב את בנו הרמ"מ בכל לבו ומאודו ומעולם לא שמעתי אותו מדבר כנגדו, רק בעדו".
על כן אני מאמין לכל מה שכתבו בכתבה זו על הינדה ארנסטר ועל הרבנית ועל ר' ישראלטשע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.