רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ טיל קרקע קרקע ששוגר ממדינה אחרת ונכנס דרך החלון בדיוק רב לחדר השינה
דורון קדוש: מקור איראני לרשת אלמיאדין: חיסול הנייה בוצע באמצעות טיל ששוגר ממדינה למדינה, ולא מתוך שטח איראן.

✅ מזכיר ההגנה האמריקני, אחרי חיסול הנייה ובכיר חיזבאללה: "נעזור להגן על ישראל, אם תותקף".

✅ דורון קדוש: בית הדין הצבאי האריך הלילה את מעצרם של 8 מלוחמי המילואים החשודים בהתעללות במחבל בשדה תימן. ההחלטה בשלב זה היא להאריך את המעצר עד יום ראשון בבוקר. ההחלטה ניתנה בשעה 3:00 בלילה לאחר שעות ארוכות של דיון הארכת מעצר.

✅ ראש הממשלה נתניהו בהצהרה הערב -  
״מתחילת המלחמה הבהרתי שאנו במאבק מול ציר הרשע של איראן. זאת מלחמת קיום מול טבעת חנק של צבאות טרור וטילים שאיראן  מבקשת להדק סביב צווארנו. לציר שלוש זרועות - חמאס, חות'ים וחיזבאללה. בימים האחרונים הנחתנו מכות מחץ על כל אחד מהם. חיסלנו את סגנו של נסראללה שהיה אחראי על רצח הילדים וישראלים רבים אחרים״.

✅ .עוד מראש הממשלה נתניהו: ״לו היינו נכנעים ללחצים לסיום המלחמה, לא היינו מחסלים את ראשי החמאס, לא משתלטים על ציר פילדלפי שהוא החמצן לחמאס ולא היינו מייצרים את התנאים גם  להשיב את כל חטופינו וגם להשיג את יעדי המלחמה״.

✅ רה״מ נתניהו בהצהרה לתקשורת: ״ימים מאתגרים  לפנינו, נשמעים איומים מכל עבר, אנחנו ערוכים ונגבה מחיר כבד על כל תוקפנות נגדנו״.

✅ סגל: ישראל התלבטה אם לחסל את שוכר או לפגוע בתשתיות - השיקול שהכריע הוא ששוכר אחראי לרצח 241 אמריקנים ב-1983 ועל כן התפיסה אומרת שיהיה גיבוי נרחב יותר מוושינגטון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.