רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 ביולי 2024

צימוקים

 

✅ ציר האידישקייט לא שוכח: ביהמ"ד ערלוי באשדוד פעל עד עכשיו במתחם ת"ת ויזני"ש. כעת הערלויערס קיבלו הוראה מיידית לפנות את המקום על אף שאין לויז'ני"שערס צורך בכך. וזאת כאות 'הערכה' על תמיכת ערלוי בדגל במערכת הבחירות האחרונה.
רק מי שמכיר את הערכתם של הויזני"שאים לממון, וע"ע מיילך שטרן, ידע להעריך את גודל ההקרבה והמסירות לאינטרסים של האידישקייט לפני הכל. אשרי העם שככה לו

✅ בעקבות מכתב התראה שהוציא עו"ד אור רוזנמן, התבטל המכרז שניסו לתפור בעיריית אלעד ליועצים האסטרטגיים האחים יענקי ויום טוב ביכלר שניהלו את  קמפיין הבחירות באלעד של יהודה בוטבול.

✅ אברהם פריינד: בג"ץ ממשיך לגרור רגליים בסוגיית הבחירות לרבנות הראשית וכעת מפנה את הכדור ליועמשית שתבחן להטיל על הממשלה ושר הדתות לשקול מינוי נשים. מכיון שלא סביר שמשהו מכל זה יקרה, במטות המועמדים מתייחסים לרשימה של מ"מ הרבנים כעובדה די מוגמרת, קובעים פגישות ומתייחסים אליהם כחלק מהגוף הבוחר לכל דבר ועניין. 

✅ לוי נוישטט בטוויטר: במלון בו שהה רוה"מ בשבת בוושינגטון התקיימו מנייני תפילה וסעודת שבת בארגון שליח חב"ד הרב לוי שמטוב - בקריאת התורה ביקש נתניהו לעשות מי שבירך, וקרא שם אחר שם, את כל 115 שמות החטופים שנותרו בשבי, לישועה והצלה. באמצע תפילת 'מוסף' ניגש המזכיר הצבאי ועדכן על הרקטה שהרגה 12 ילדים בגולן, ונתניהו עלה לחדרו לדיון בטחוני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.