רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ מנהיג העדה הדרוזית השייח׳ מואפק טריף בקול ברמה: "אני קורא לכל בני העדה הדרוזית שלא לקחת את החוק לידיים, זה אסור. זו לא דרכינו. יש ממשלה ויש צבא ואנחנו סומכים עליהם שיפעלו נכון נגד חיזבאללה. אני איש דת ואני לא משתמש במילה ׳נקמה׳, אני פשוט מתפלל״

✅ עוד ממנהיג העדה הדרוזית השייח׳ מואפק טריף ב'קול ברמה': "חובתה של המדינה להגן על אזרחיה. וצריך לומר את האמת; עד עכשיו אנחנו לא מרגישים שהמדינה מגינה עלינו. חייבים להחזיר את המפונים, להחזיר את הביטחון, לעודד את מי שנשאר להגן על הגליל".

✅ המתיחות בין נתניהו לגלנט: רה"מ כעס על שר הביטחון ששיגר הודעה בזמן הדיונים על תגובה בלבנון, לפיה הוא זה שקבע את כיווני הפעולה והנחה את מערכת הביטחון. (סולימאן מסוואדה)

✅ רועי קייס: כמה המציאות מטורללת? הפוליטיקאי הדרוזי הלבנוני, טלאל ארסלאן, התקשר לנשיא סוריה, בשאר אל-אסד, וניחם אותו בעקבות האסון במג'דל שמס .

✅ אמריקה, בעיקר זו הרפובליקנית, הופתעה לגלות היום כי דף אינטרנט משנת 2019 של ארגון כביכול ניטרלי בשם "GovTrack", נעלם מהרשת לפתע פתאום • עמוד האינטרנט שנמחק הכריז על קמלה האריס כסנטורית הליברלית ביותר מכלל 100 הסנטורים • הרפובליקנים מאשימים: זו הסיבה האמיתית למחיקת העמוד (ערוץ 14)

✅ המלחמה על התקשורת בארה"ב: האריס אומרת - מוכנה לערוך עימות מול טראמפ ברשת ABC ב-10 בספטמבר "כפי שטראמפ הסכים בעבר". טראמפ אמר בימים האחרונים: מוכן רק ברשת פוקס.

✅ נשיא ארגנטינה, חאבייר מיליי, הגיב על האסון במג'דל שמס: "ארגנטינה תומכת בישראל ובצעדים שעליה לנקוט כדי להגן על עצמה. המעשים מוכיחים ללא ספק מי נמצא בצד הרע"

✅ שר החוץ של האיחוד האירופי ג'וזפ בורל גינה בחשבון ה-X שלו את האסון במג'דל שמס: "התמונות ממגרש הכדורגל מזעזעות. אני מגנה בחריפות את מרחץ הדמים הזה. אנחנו צריכים חקירה בינלאומית עצמאית של האירוע הבלתי מתקבל על הדעת הזה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.