רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ הציונות הדתית: אנו מגנים את האלימות כלפי חבר הכנסת צבי סוכות והניסיון הבלתי חוקי למנוע מנבחר ציבור כניסה למקום ההתרחשות כדי לעשות את עבודתו הפרלמנטרית :

✅ לשכת ראש הממשלה: ראש הממשלה נתניהו קורא להרגעה מיידית של הרוחות בשדה תימן, ומגנה בתוקף את הפריצה לתוך בסיס של צה"ל .

✅ עמית סגל: עורכי דינו של החשוד המרכזי טוענים: המחבל שנטען שהותקף בידי הלוחמים - מחבל בכיר ברצועה - מ"פ בעיירה ג'באליה, נפצע במהלך חיפוש תוך כדי התנגדות.

✅ הלל ביטון רוזן: יו״ר ועדת חוץ וביטחון יולי אדלשטיין מוציא זימון דחוף לפרקליטה הצבאית ומפקד המשטרה הצבאית להגיע לדיון מחר בפני הוועדה ולספק הסברים לאירוע בשדה תימן.

✅ אביגדור ליברמן: "״כל עוד אדם לא הורשע הוא חף מפשע, בטח כאשר מדובר בחיילים ששומרים על המחבלים הנתעבים ביותר. יש דרך לברר כל סוגיה, אך הדרך היא בטח לא בהסתערות על בסיס צבאי ומעצר של מילואימניקים כאילו הם פעילי טרור".

✅ תמיר מורג: ספק אם בדברי ימי האנושות היה מופע צביעות בוטה יותר מזה שמרימים בשעות האחרונות קפלניסטים שפירקו את צה"ל לחתיכות, שרפו את המדינה, שחטו כל פרה קדושה, פרצו את כל הגבולות - ועכשיו מזדעזעים מ"האנרכיה והפגיעה בצבא". אלה פירות הבאושים שלכם .

✅ מצ"ח והפרקליטות הצבאית הודיעו לעורכי הדין עדי קידר ונתי רום מארגון חוננו כי בשעה 22:00 יוכרע האם החיילים ישוחררו או ישארו במעצר הלילה. בארגון חוננו קראו לפרקליטות ולמצ"ח להורות עוד הערב על שחרורם של החיילים  "עצרו את הבושה, שחררו את החיילים עוד הערב, החקירה יכולה להימשך כשהם  משוחררים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.