רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ יו"ר ועדת חו"ב ח"כ אדלשטיין, יכנס מחר דיון דחוף בנושא המעצרים בשדה תימן והתנהלות הפצ"רית והמשטרה הצבאית. לדיון יוזמנו הפצ"רית, האלופה יפעת תומר ירושלמי, קצין משטרה צבאית, תא"ל אביחי מיבר ושאר הגורמים הרלוונטים. אדלשטיין כתב: "אני לא אתן יד למראות כמו שנראו היום בבסיס בשדה תימן. מצב בו שוטרים צבאיים רעולי פנים נכנסים לפשיטה על בסיס צה"לי אינו מקובל עליי ולא אסכים שיקרה שנית. חיילנו אינם פושעים והרדיפה הבזויה הזו אחרי לוחמנו אינה מקובלת עליי"

✅ הלל ביטון רוזן: הפרקליטה הצבאית הראשית יפעת תומר ירושלמי מסרבת להגיע מחר לוועדת חוץ וביטחון, ותשלח במקומה גורם מקצועי. מפקד המשטרה הצבאית צפוי להגיע .

✅ חזקי ברוך: דיון ועדת הכספים לעניין ההעברות התקציביות יצא להפסקה של מספר דקות לבקשת יו"ר הוועדה, לאחר שח"כ חנוך מילביצקי הודיע כי לא ימשיך להצביע: "הגיעה משטרה צבאית למתקן הכליאה בשדה תימן, כדי לעצור חיילים, אני מודיע שאני מפסיק להצביע, עד שהטרלול הזה לא נגמר שבפרקליטות חושבים שאפשר לעצור חיילים על מה שעושים למחבלי נוח'בה".

✅ חברי כנסת מהקואליציה נטשו את הדיון על תקציב המדינה בועדת הכספים, במחאה על כך שצה"ל חוקר מקרה של התעללות בעצור בשדה תימן

✅ השר בן גביר על האירוע בשדה תימן: "המחזה של שוטרי משטרה צבאית מגיעים לעצור את מיטב גיבורינו בשדה תימן הוא לא פחות ממביש"

✅ חברי סיעת עוצמה יהודית, השר עמיחי אליהו ח״כ אלמוג כהן ולימור סון הר־מלך, עושים את דרכם כעת לשדה תימן, על מנת לעצור את מעצרם של החיילים במקום על ידי המשטרה הצבאית

✅ יו״ר הקואליציה אופיר כץ: "אי אפשר שהמצב הזה יקרה. מילואימניקים שמחרפים את נפשם, נותנים את הלב והנשמה שלהם למען המדינה, נחקרים כאחרוני העבריינים. אני מתבייש במי שנתן את ההוראה הזו, למישהו יש פה זיכרון קצר והוא התבלבל בין הטובים לרעים. אנחנו לא נשתוק, נדרוש תשובות ופעולות"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.