רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ ועדת הכספים בראשות חה"כ גפני אישרה העברה של מיליארד וחמישים מליון שקלים להמשך מימון מענקי האכלוס ומלונות למפוני הדרום והצפון

✅ על פי הדיווח הערוץ הסעודי "א-שרק", נתניהו מסרב לשחרר 100 מחבלים המרצים מאסרי עולם ואסירים שנידונו לעונשים ארוכים, כמה מהם יותר מ-15 שנה. כמו כן דווח כי ישראל מתעקשת על גירוש מספר מחבלים אחרים לחו"ל. (ישראל היום)

✅ אריאל כהנא: שתי כותרות מעניינות של טראמפ בנוגע אלינו, ממפגשים שונים בימים האחרונים. במפגש בפלורידה ביום שישי, כמה שעות אחרי השיחה עם נתניהו, טראמפ הביע תמיכה מפורשת בזכות ישראל לנצח. ״שלא כמו קמלה, אני אתמוך בזכותה של ישראל לנצח את המלחמה. חייבים לנצח. חייבים לגמור עם זה״.

✅ עוד מאריאל כהנא: הלילה בשיחה עם תורמים בניו ג׳רזי, רבים מהם יהודים מהקהילה החלבית, סיפר טראמפ: ״שאלתי את ביבי נתניהו למה יהודים מצביעים לדמוקרטים? הוא ענה, ״זה הרגל״.

✅ סגנית הנשיא האריס הכריזה על תמיכה ברפורמה המשפטית של ביידן: "יש משבר אמון ברור בבית המשפט העליון. הרפורמה הזאת תחזק את הדמוקרטיה ותסייע לוודא שאף אחד אינו מעל החוק"

✅ אמי טריפ האסטרולוגית שניבאה את התאריך  המדויק בו ג'ו ביידן יפרוש מהמירוץ לנשיאות ארה"ב חושפת מי יהיה הנשיא הבא: דונלד טראמפ (וואלה)

✅ נבלמה ההתפשטות של קדחת הנילוס בישראל, ויש אפילו סימנים ראשונים של ירידה. עדיין לא ברור מה גרם להתפרצות החריגה הזאת השנה, בה מתו 31 עד כה, הרבה יותר מהממוצע השנתי. ישראל היא המדינה היחידה בעולם שדווח בה על התפרצות כזאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.