רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ לפיד במענה לשאלת ישראל היום על כך שהוא מבקש לגייס עשרת אלפים חרדים כבר השנה בזמן שצה״ל אומר שהוא יכול לגייס רק 3000: יש לי ביקורת גם על הצבא

✅ השר דודי אמסלם איים בישיבת הממשלה לטרפד את מינויי הדיינים אם הליכוד לא יקבל חלק במינויים. "נגמרו הימים שיש חלוקה בין ש"ס, יהדות התורה והמפד"ל, יש גם הליכוד! וכל עוד הליכוד לא בתוך הדיל - לא יהיו מינויי דיינים", אמר

✅ שילֹה פריד: המשטרה עצרה חשוד במעורבות בתקיפת הקצינים בהפגנה בבני ברק בשבוע שעבר. במהלך ההפגנה הותקפו מפקד פיקוד ההכשרות בצה"ל, אלוף דוד זיני, וראש חטיבת תומכ"א (תכנון ומנהל כוח אדם), תא"ל  שי טייב, ונפצעו באורח קל. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים, בהם הרחקה מאזור ההפגנה.

✅ חברי ועדת הכספים של הכנסת אישרו הבוקר הקצאה תקציבית של 17 מיליוני שקלים מהכספים הקואליציונים לטובת מוסדות הפטור החרדיים לצורך מימון פעילות "בית הספר של החופש הגדול" | יו"ר הועדה חה"כ משה גפני אמר לאחר ההצבעה לחברי האופוזיציה שהתנגדו: "אתם מנסים בכל דרך לעשות לנו רע כדי שנעזוב את הממשלה. לא יעזור לכם!" | עימות נרשם גם עם חה"כ פינדרוס שכינה את המתנגדים 'אנטישמים' 

✅ גנץ ואייזנקוט הם המדליפים - פרשן ׳ערוץ 14׳ יעקב ברדוגו רמז היום כי הגורמים שהיו מדליפים מישיבות קבינט המלחמה הם חברי הכנסת בני גנץ וגדי איזנקוט. ״שימו לב איך ירדו ההדלפות מהקבינט לאחר פרישת גנץ ואיזנקוט״ אמר ברדוגו  ברדיו ׳גלי ישראל׳. הוא הוסיף: ״אני עוקב אחר הטורים בידיעות אחרונות, אחר הטורים של נחום ברנע ורואה איך ירדה פלאים האינפורמציה שלהם מהנעשה בקבינט המלחמה. הלכו להם המקורות״.

✅ השר ‎דודי אמסלם בגל"צ: "היועמ"שית, בג"ץ והפרקליטות פושעים - ברגע שהרוב יקבע, נבוא איתם בחשבון משפטי ונעמיד אותם לדין"

✅ ינון מגל: ״החשבונות הפרטיים שלי הם שלי, זה חופש הביטוי אנחנו במדינה דמוקרטית אף אחד לא יסתום לי את הפה, יש פה התנהגות של מאפיה. ואני לא מתכוון להפסיק בגלל לחצים משום גורם״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.