רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ 'ישראל היום': גורמים בכירים מהאופוזיציה שוחחו היום עם היועץ הבכיר מוטי בבצ'יק וניסו ללחוץ עליו לפרק את הממשלה

✅ אמיר אטינגר: גולדקנופף מעלה לממשלה החלטה להקים עיר חרדית חדשה בשם ״תלה״ באזור להבים. ‏עמדת אגף התקציבים: יש להמשיך בחיזוק הערים הקיימות. יש חסרונות רבים בהקמת ערים חדשות אך תלה עדיפה מהקמת העיר כסיף

✅ ארי כהן: בעוד שר הכלכלה ניר ברקת משמיע קולות של מלחמה בנושא חוק הגיוס, מתברר שבשיחות סגורות עם  מספר חכי"ם בקואליציה אמר השבוע כי "החרדים הם לא הבעיה בחוק הגיוס", וכי הבעיה העיקרית "נמצאת בידי צה"ל שלא שלא ערוך ולא מוכן לגייס חרדים, תוך שמירה על אורח חייהם".

✅ ערוץ 7: השר עמיחי שיקלי קורא לראש הממשלה לפטר את היועמ"שית, "הגיעו מים עד נפש וזה הזמן להראות לגברת מיארה את הדלת. החוק בישראל לא חל על מי שהיועצת המשפטית מצפה ביקרו. לאזרחי ישראל מגיע חופש תנועה, אוויר נקי ופעולות ענישה כקבוע בחוק כנגד מי שמשחית רכוש ציבורי ובפרט בשעת מלחמה. ככה אי אפשר להמשיך".

✅ ח"כ טלי גוטליב ב'קול חי' על יולי אדלשטיין: "אם אני הייתי ראש הממשלה ויושב ראש וועדה היה חותר תחתיי - הייתי מזיזה אותו החוצה".

✅ ח"כ טלי גוטליב לגדסי ופרידמן: "הקואליציה לא תיפול. לא צריכה את הסכמת האופוזיציה עם כל הכבוד לאדלשטיין, הייתי מזיזה אותו החוצה. לגבי הגיוס - אי אפשר לכפות הר כגיגית על אף אחד". על הפסקת התקציבים: "תמיד תקפתי את האוטו-אנטישמיות הזו, לא אתנפל אחוזת שנאה על אחיי החרדים"

✅ אורית סטרוק בגלי ישראל: בעקבות שאלה שלי בישיבת הממשלה האחרונה התברר שיש 15,000 חיילים ששירתו כלוחמים אבל צה''ל לא קלט אותם למערך המילואים. בגלל מדיניות צבא קטן וחכם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.