רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ אביגדור ליברמן בראיון לנחום ברנע ב׳ידיעות׳ - ״אשתי ובתי דתיות. בבית אני אוכל רק כשר, בחוץ אני אוכל כל מה שטעים. בליל שבת אני עושה קידוש, אבל בשבת בבוקר משחק טניס. אני אומר לכם: אם הממשלה הזו תמשיך לכהן, בתוך שנתיים לא תהיה לנו פה מדינה״.

✅ עוד מליברמן לנחום ברנע ב׳ידיעות׳ - ״יש לי פיתרון פוליטי תחת הכותרת ״קואליציה ציונית ללא שוליים״ - יאיר גולן, לפיד, גנץ ואני מקבלים ביחד 63 מנדטים. אנחנו מקימים ממשלה בלי הליכוד, בלי המשיחיים ובלי החרדים. הליכוד זורק את ביבי ומצטרף לממשלה״.

✅ סמוטריץ' בועידת מקור ראשון והמרכז האקדמי לב: גנץ ואיזנקוט דוחפים למדינה פלסטינית, ולא משנה כמה הם יכחישו. זו היתה הסיבה היחידה לפרישתם מהממשלה. לא עסקת חטופים ולא שום דבר אחר. ווטו שאני הטלתי ונתניהו קיבל על החזרת הרש"פ לעזה כחלק מ"הסדר אזורי" (עמיאל ירחי)

✅ מפלגות "העבודה" ו"מרצ" הגיעו להסכם על איחוד. המפלגה המשותפת תיקרא: "הדמוקרטים". ע"פ ההסכם מרצ תקבל מקום אחד ברביעיה הראשונה ומקום נוסף ברביעיה השניה.

✅ משרד הבריאות בעזה בשליטת  חמאס: 43 פלסטינים נהרגו ברצועה ביממה האחרונה.

✅ 67% סבורים שהופעתו של טראמפ הייתה טובה יותר מביידן. 33% בלבד סבורים שהופעתו של ביידן הייתה טובה משל טראמפ.

✅ הנשיא ביידן באירוע בחירות בניו יורק אחרי העימות מול טראמפ: "אני מבין שיש דאגות לגבי העימות. זה לא היה ערב נהדר מבחינתי, אך יש עלייה בסקרים לטובתי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.