רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 ביוני 2024

איפה עסקני הגיוס בחב"ד????


מתחילת המלחמה כל חייל שנהרג ראינו באתרי התקשורת החב"די את כל יחצ"ני צה"ל בחב"ד, כותבים נהרג החייל החב"די.... , שמסתכלים בכתבה מתברר שהוא בסה"כ למד בבית ספר יסודי של חב"ד, חייל אחר היה בקייטנה של חב"ד, אבל לא היה חייל ממש מבשרה של ליובאוויטש, לפני חודש התבשרנו על הרצחו של החייל ישראל יודקין הי"ד מכפר חב"ד, ואז קפצו לכל ערוצי התקשורת יחצ"ני הצבא בחב"ד בהתלהבות רבה כמוצא שלל רב, ממש כמו ר' עקיבא שאמר "כל ימי הצטערתי מתי יבא לידי ...", והתחילו הכתבות "חב"ד עושים צבא", ודאגו לעשות מזה פרסום כמעט ברמה של הקמפיין של צא"ח "היכנו לביאת המשיח". והנה עבורו 30 יום, והצבא לא מוכן לשים על מצבת החייל בסה"כ שלש מילים בראשי תיבות - הי"ד כפי שנהוג בכל הדורות בעולם היהודי על אדם שנהרג על קידוש ה'.

ואני רואה את אח של ישראל הי"ד, דובי מתרוצץ בכנסת ובתקשורת לבד בלי עזרה של אף יחצ"ן ודובר מחב"ד, איפה כל אלו שלויה ובשבעה ארגנו את התקשורת בשביל לפרסם שחב"ד עושים צבא, אבל עכשיו שאותו צבא שאתם מקדישים אותו יורק על משפחה שכולה, לא רואים אותכם?!

ויותר גרוע ששמעתי שאחד מחבורת יחצ"ני הצבא בחב"ד שלח מסר למשפחה להירגע עם הרעש התקשורתי נגד הצבא. למה? כי זה מזיק לתדמית שהם מנסים לצור שחב"ד לא חלק מהציבור החרדי, וחב"ד הולכים לצבא כמו המזרוחנקים.

עד מתי???? אין לכם בושה???

לא יעזור לכם, ישראל יודקין הי"ד נמצא עכשיו בשמים תחת כסא הכבוד, מקום שאף בריאה לא יכולה לעמוד שם, הוא רואה איך כל אותם גייסים בחב"ד שיקרו עליו ועל הוריו כדי לגייס אותו לצבא, וברעש שהוא עושה בשמים על כל שאר אנ"ש הנמצאים תחת פרסום מטרוף של הצבא בחב"ד (כדי למלא את המכסות של הבחורים מפונביז וחברון) הוא פועל על אמא שלו אחיו וכל משפחותו להרוס לכם את כל הגיוס בחב"ד.

הכל מתהפך לכם על הפרצוף, ויד החסידים על העליונה, ומכל הבלגן הזה, לאנ"ש ולתמימים יש עכשיו תמונה ברורה יותר מתמיד, הצבא לא רוצה חרדים, הצבא רוצה רק לשנות אותנו. ולהפוך אותו לחילונים וגם לקבור אותנו כחילונים.

אף אחד בחב"ד יותר לא מתקרב לצבא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.