רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ חסיד ויזניץ שיכון אברך חסידי משכונת רמת בית שמש ד' 1, מואשם בריגול, הוא נעצר הלילה בביתו. שוטרים רבים הגיעו לביתו שבשדרות האמוראים ולקחו אותו באישון לילה עם הפיג'מה. הוא זעק מה אתם רוצים ממני מה עשיתי, והם אמרו לו כי הוא חשוד בפרשת ריגול חמורה - משפחתו טוענת כי החליפו אותו עם אחר ויווכחו כי הם טעו בכתובת. בית המשפט האריך את מעצרו

✅ תושב השכונה מספר ל'בית שמש חדשות': "אני מכיר אותו באופן אישי. מדובר באברך יקר שבקושי יודע איך משחררים נעילת מקשים בטלפון כשר רגיל. הוא עצור כעת, ללא אפשרות לדבר עם עו"ד. תפסו אצלו מחשב עם המון חומרים, במחשבים הוא אלוף וככל הנראה עשה עבודה למישהו מבלי לדעת שזה בעייתי."

✅ הגר"ש זעפרני פרש מוועדת הגיוס המיוחדת של ש"ס אין לו אימון בדרעי וחברי הכנסת של ש"ס הרוצים לגייס חרדים למרות שדעת הרבנים שאסור לחרדי כלשהו גם מי שלא לומד לשרת בצבא חילוני

✅ ברים בגל"צ: כדי ללמוד ליב"ה וחרף הלחצים מראשי הסיעה, 2 בי"ס בנתיבות פרשו מרשת החינוך של ש"ס והצטרפו לחינוך הממלכתי חרדי. כ-10 מוסדות נוספים בעקבותיהם.

✅ שנאה איומה של היועצת  נגד החרדים - היועמ"שית מבהירה: לחשב הכללי אין שיקול דעת ועליו לנתק את רשתות החינוך של ש"ס ויהדות התורה ממערכות ממשלתיות. בנוסף, יש לשנות את מודל הפיקוח עליהן (ליאל קייזר).

✅ בכיר באגו״י לשחר אילן ב׳כלכליסט׳ - ״אני לא רואה חוק גיוס שאפשר לחיות איתו. יעדים ומכסות, אין דברים כאלה שיעברו אצלינו. כל בחור שרוצה  לשבת וללמוד אמור לקבל את האפשרות״.

✅  - ״יש הסכמים קואליציוניים מאוד ברורים לגבי חוק הגיוס, הליכוד יהיה חייב לעמוד בזה. כשהחבר׳ה מהליכוד מתנגדים לדברים הכי מינוריים, למה שנישאר בקואליציה? הליכוד לא עומד בדברים שסיכם ורק פועל למשוך  זמן. אנחנו לא מרוויחים כלום, למה להישאר בפנים?״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.