רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ ביידן לאחר הביקורת על הופעתו בעימות: "הייתי בסדר גמור, קשה לנהל עימות עם שקרן; לא מודאג מהדמוקרטים שקוראים לי לפרוש מהמירוץ"

✅ ׳ווינט׳: אחרי המתקפה התקשורתית בעולם על ההופעה של ביידן בעימות - ביידן מגיב לביקורת: ״אני לא אדם צעיר ואני גם לא הולך בקלות, אבל לא הייתי רץ שוב אם לא הייתי מאמין שאני יכול לעשות את התפקיד. טראמפ הוא איום אמיתי על האומה ואיום על החופש שלנו. אני מתכוון לנצח״.

✅ רן בוקר: רייטינג לעימות בין ביידן לטראמפ - הערוצים בישראל ששידרו באמצע הלילה: ׳ערוץ 14׳ - 3.2%. ׳ערוץ 12׳ - 2.1%. ׳כאן 11׳ - 0.9%. ׳ערוץ 13׳ - 0.5%.

✅ וושינגטון פוסט: יותר מ-115,000 עזתים חצו למצרים מאז אוקטובר, כך מעריכה שגרירות הרשות הפלסטינית במצרים. כמה אלפי חולים ופצועים טופלו בבתי חולים במצרים, הרוב המכריע של המפונים הגיעו בעזרת שגרירויות זרות או באמצעות שירותי תיירות

✅ אריאל כהנא: הבחירות לנשיאות ארה״ב: חרף הכישלון הצורב בעימות מול טראמפ, ביידן לא מתכוון לפרוש ומקבל גיבוי מאובמה, מהיועץ הבכיר דיוויד אקסלרוד ומרבים אחרים במפלגה. הדרך היחידה להחליף אותו תהיה רק אם יסכים לזוז מרצונו, מה שלא נראה ריאלי כרגע. ביידן, כאן בנאום בחירות בצפון קרוליינה, נראה מאושש ובמידת מה מצליח להפוך את התבוסה לניצחון.  סקרי הימים הקרובים יכריעו לדעתי את השאלה הנכבדה על עתידו.

✅ יענקי פרבר: מחקר על הדיווחים של הניו יורק טיימס חושף אמת מטרידה - הסיקור של הניו יורק טיימס על מלחמת ישראל עזה - מוטה. מתוך סך של 1,398 כותרות מאז 7 באוקטובר, 647 הביעו אהדה כלפי פלסטינים, ורק 147 הביעו אהדה כלפי ישראלים

✅ מדגם הסיבוב הראשון של הבחירות בצרפת - התוצאות דומות לסקרים האחרונים: מפלגת הימין של ז'ורדן ברדלה ומרין לה פן עם 34%, איחוד מפלגות השמאל עם 28% ומפלגתו של מקרון עם 20%. (אסף רוזנצוייג)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.