רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ יואלי ברים (גל"צ) בחצות בסקופים: במפלגות החרדיות חוששים מהתופעה שבה מוסדות מרשתות החינוך המפלגתיות מבקשות לעבור לממ"ח מחשש לאיבוד דרסטי של תקציבים כתוצאה מפסיקת בג"ץ הגיוס. בממ"ח התקציבים נכנסים ישר למוסד ולא דרך מנהלי הרשת.

✅ עמיאל ירחי: האיום של היועמ״שית על ההנחות במעונות - בכיר בממשלה אומר בשיחה עם מקור ראשון: ניאבק נגד ההחלטה, אם משרדי הממשלה יתיישרו עם דרישת היועמ"שית הנושא יגיע לבג"ץ, אי אפשר להעניש את הילד כי אבא שלו לא התגייס"

✅ בשעות שאחרי הודעת בג"ץ תרמו יהודי ארה"ב מעל 60 מיליון לקרן עולם התורה. אחד הנדיבים תרם 5 מיליון!

✅ שופט בג"ץ מישאל חשין: מי שמתנזר מתקציבים פטור מצבא
"השופט בדימוס מישאל חשין אמר, ש'נטורי קרתא' שמתנזרים כליל מהמדינה, מהתקציבים והממסד הציוני, יש להם את הזכות המלאה להיות פטורים מכל חובה במדינה הזו, וכך גם עם כל אחד שיתנזר מאלו".

✅ נחום ברנע ב׳ידיעות׳: בעוד חודש בדיוק ב-28 ביולי, יסתיים מושב הקיץ של הכנסת והממשלה תזכה לארכה של כמה חודשים עד אחרי החגים. שלשום פגשתי את ח״כ יואב סגלוביץ׳ מסיעת ׳יש עתיד׳. הוא אומר לי: ״אני אופטימי, מספיק שרב אחד מהאשכנזים שיגיד נמאס לי, הוא יפוצץ את הממשלה ונלך לבחירות עוד הקיץ״.

✅ בן דרור ימיני ב׳ידיעות׳: זה רק עניין של זמן עד שההפגנות הענק יתחילו. עשרות אלפי חרדים ייצאו לרחובות בהוראת ראשי הישיבות. תהיה אלימות בהפגנות משום שהפעם זה רציני. המשחק נגמר. אנחנו בנקודת מפנה היסטורית. ראשי הישיבות לא מוכנים לקבל את מה שנראה בעיניהם כרוע הגזירה. העימות בדרך.

✅ עוד מבן דרור ימיני ב׳ידיעות׳: יש חשש רציני לעימותים קשים, אולי הקשים ביותר שידעה ישראל. מחאות בלפור וקפלן ייראו כמשחק ילדים, החרדים יהיו הפעם אלימים. אמנם רק אחוזים בודדים מהחרדים בוחרים באלימות, אבל אין צורך ביותר מכמה אלפים כדי להבעיר את הרחובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.