רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ ח״כ טלי גוטליב לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: ״אף חבר קואליציה לא יעז להפיל את הממשלה. היא תמלא את ימיה. חוק הגיוס לא הגון ולא ראוי שנצביע עליו, הוא לא צריך להיות על סדר היום, אפשר להסתדר בלעדיו״.

✅ שר בכיר בליכוד לניר כהן ב'ידיעות': "סמוטריץ' משמן את החרדים בתקציבים והם מצידם מאפשרים לו להעביר כסף גדול להתיישבות. מאז ברית האחים של בנט ולפיד לא היה חיבור משמעותי כזה"

✅ אושר בישיבת הממשלה: עיר חדשה למגזר החרדי שתיקרא בשם 'תילה' תוקם בצפון הנגב. העיר תוקם על שטח של כ-4000 דונם ומיועדת לאכלס כ-80,000 תושבים.

✅ גדעון סער הודיע שהוא מתנגד לחוק שמקדם שמחה רוטמן לפיו יוגבלו מעצרים מנהליים של יהודים

✅ ׳ערוץ 14׳: בהמשך לגרירת הרגליים המדהימה של היועמ״שית - ארגון לביא עותר לבג״צ: ״לחקור את ח״כ גלעד קריב בחשד להדלפת פרוטוקול סודי״.

✅ ח״כ טלי גוטליב לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: ״ביידן מנוהל על ידי מישהו. הוא לא כשיר, הוא רק בובה. זה מביש ומפחיד, ומטריד. והוא עוד אומר שישראל צריכה לעצור את המלחמה. אם טראמפ ינצח את הבחירות ההפגנות בישראל יפחתו בגלל שביידן מתדלק את ההפגנות״.

✅ השר שלמה קרעי: ״‏היום תובא בפני הממשלה הצעת היועצת למינוי נציב שירות המדינה. היא קצת התבלבלה והכריזה מראש שעל כל הצעה אחרת שהיא איננה ההצעה שלה ככתבה וכלשונה, חלה מניעה משפטית. זה לא מזיז לה שקביעתה מעלה סירחון של ניגודי עניינים למכביר, כך שהיא למעשה מחליפה את הממשלה וממנה בעצמה את נציב שירות המדינה״.

✅ עוד מהשר קרעי: ״מיארה מקעקעת את יסודות הדמוקרטיה, פועלת בצורה שמנוגדת לחוק ואפילו לפסיקת בג״צ. עם שלל אוקסימורונים, היא קובעת שהיא אלוהי הדמוקרטיה ואין בלתה. אם תגיע היום לישיבת הממשלה, נדאג להעביר לה שיעור בסיסי באזרחות״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.