רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 בפברואר 2024

מי שפך את דמו של ר' בנימין מינץ ז"ל ומי פגע ב'בית ישראל' מגור זצוק"ל


חיים שאולזון משיב לאיש פא"י על מה שכתב כאן אתמול
: אם תעבור על ההיסטוריה תמצא שמי שהתנגדו לכל שיתוף פעולה עם פא"י היו הליטאים בשל הטענה שהם בגדו ב'גדולים'

אחרי פטירת השניים שהזכרת היו מי שניסו ליישר הדורים ואפילו הופיעו במשותף בבחירות, הליטאים הם אלו שעשו הכל לזרוק אותם

איש פא"י משיב: אין לי צורך לעבור על ההיסטוריה, חוויתי אותה, חייתי אותה, היא צרובה בבשרי בנפשי ובנשמתי בחבורות סגולות ושחורות, ובים של דם, ובדמעות שספגה הכרית....

הבית ישראל מאד נפגע כשטענו כלפיו שבגללו נרצח הרב בנימין מינץ. המחלוקת הפנימית בתוך גור חלחלה החוצה והיה מי שהעצים אותה ועשה ממנה מטעמים.

ע"כ אין חולק, הליטאים הם אם כל חטאת, מאז ימי שלמה לורנץ העליזים ועד עצם ימינו אנו - גפני פינדרוס ודומיהם, כולל ה"ערב רב" (רבניהם עדיין לא הגיעו לדרגת "רב" הם עדיין בגדר "ערב") שמנהיג אותם - למעט בודדים ממש כדוגמת הגראי"ל זצ"ל והגרד"ל שליט"א.
 
פא"י לא בגדו בשום "גדולים", ראשית מעצג"ת בעטה בהם ואותם לאורך כל הדרך, כשפא"י מעולם לא קיבלה על עצמה את מרות המעצג"ת של אגוד"י, כשלהם היו הרבנים שהכווינו את דרכם כרבי מאיר קרליץ ואחרים. ושנית, כפי שציינתי העלילו על פא"י עלילות שקריות כדוגמת הצבעה בעד שרות לאומי לבנות דבר שלא היה ולא נברא, כשעד עצם היום הזה המושג "פאייניק" הוא מושא לבגידה כביכול בגדולי ישראל.

אגב, אם תקרא את נאומו של הרב קלמן כהנא בכנסת בדיון על שרות לאומי לבנות, תגלה שאף "ראשיבה" או משגיח לא השכיל לבאר כל כך ברור וכל כך טוב את ההתבטלות בפני גדולי ישראל ואת בחינת "ואפילו אומר לך על שמאל שהוא ימין וימין שהוא שמאל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.