רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 בפברואר 2024

מבזקים

 

✅ ארי כהן ב'המחדש': הניצחון של ש״ס באלעד הוא בהחלט יפה, אך כרגע רק מתחילה העבודה הקשה, מבחינת ש״ס יש להם קואליציה אך היא צרה מאוד ומנוגדת ענינים ואינטרסים, ובלית בררה יצטרכו לצרף לקואליציה חלקים נוספים מיהדות התורה.

✅ ראש העיר הנבחר בבני ברק חנוך זייברט ב״קול ברמה״: ״לא אנקום ב״דגל״ על ה״וטו״ שעשו לי. מלכתחילה ידעתי שאני אהיה ראש עיריית בני ברק. אני לא חושש שיהיה גוש חוסם נגדי. הנציגים לא יהרסו את העיר. מחר בבוקר נתעורר ונחתום הסכמים קואליציוניים עם כולם״

✅ יוסף אסרף הנבחר לראשות המועצה בגבעת זאב במשדר  המיוחד ב״קול ברמה״: ״לא אנקום בש״ס. אעבוד עם כולם ביחד. כל אחד יקבל את מה שמגיע לו״

✅ ישי כהן: ‏מניתוח המספרים בירושלים עולה תמונה מעניינת על הכוח החרדי בעיר: ש״ס עם הישג מדהים: מזנקת בלמעלה מ-5 אלף מצביעים וככל הנראה זוכה במנדט השישי. ׳דגל׳ מאוכזבת עם ״התחזקות״ של כ-300 מצביעים בלבד. פחות מהגידול הטבעי. ׳אגודה׳ מאבדת למעלה מ-5 אלף מצביעים, התרסקות. ׳הפלג׳ מאבדת למעלה מ-2000 מצביעים.

✅ אחרי הניצחון הדרמטי! יהודה בוטבול ראש העיר הבא של העיר אלעד בראיון ראשון ובלעדי לאיציק אוחנה ב'כיכר השבת': "אני אהיה בשביל כל תושבי העיר ללא יוצא מן הכלל, כל קהילה תקבל בדיוק את מה שמגיע לה. הפריע לי בקמפיין שהשתמשו ברבנים שלא לפי דעתם. אם ישראל פרוש ירצה הוא מוזמן לשבת איתי בקואליציה, לי אין שום בעיה אישית עם אף אחד".

✅ בסיום ספירת הקולות הגיע מועמד הניצחון של בית שמש הרב שמואל גרינברג לאירוע סיום במטה 'כח' לצד יו"ר סיעת 'כח' הרב שמעון גולדברג והודה למאות פעילי 'כח', באירוע נאמו המועמד לראה"ע ויו"ר סיעת 'כח' וקראו לאחדות לכלל המפלגות החרדיות ושיתוף פעולה לטובת המערכה הגורלית על צביון העיר

✅ דרעי על בית שמש: "אם לא נעלה לסיבוב שני, נדע לנהל מו"מ ונעשה את הדבר הכי נכון" :

✅ הישג עצום לימין: ראשת עיריית חיפה עינת קליש שעודדה הפגנות שמאל אלימות בעיר עפה הביתה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.