רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 בפברואר 2023

יהדות התורה בבני ברק הצביעה נגד הנצחת שמו של הרבי מחב"ד בעיר


 ישיבת מועצת עיר סוערת בבני ברק | יהדות התורה וש"ס התנגדו להצעת חבר המועצה וידר להנציח בעיר את הרבי מלובביץ' והרב עובדיה יוסף | וידר: "מי הרב שאמר לכם להצביע נגד? מתי בכלל התייעצתם עם רב בפעם האחרונה?"


אמש התכנסה מועצת העיר בני ברק כדי להצביע על  הצעתו של יעקב וידר, חבר המועצה ויו"ר סיעת הליכוד, להנציח בעיר באופן מיידי את הרבי מלובביץ' והרב עובדיה יוסף זצ"ל. 

חברי המועצה מיהדות התורה, ש"ס ועץ הצביעו נגד ההצעה להנציח את הרבנים בעיר וראש העירייה אברהם רובינשטיין תירץ כי "הם יושבים על זה". 

במהלך הישיבה תקף וידר בחריפות את חברי סיעות יהדות התורה וש"ס: "אמרתם שאתם לא מייצגים את הציבור אלא רק את גדולי ישראל, אבל ההצבעה שלכם שוב ושוב נגד גדולי ישראל מוכיחה שאתם מייצגים רק את עצמכם ולא מעניין אתכם שום דבר חוץ מג'ובים וקומבינות. מי הרב שאמר לכם להצביע נגד? מתי בכלל התייעצתם עם רב בפעם האחרונה?".

כזכור, חבר המועצה וידר מוביל מאבק ארוך להנצחת זכרם של מרן הרב עובדיה יוסף ומרן הרבי מלובביץ' זצ"ל בבני ברק ולפני כשנתיים רשם וידר פריצת דרך כאשר ועדת השמות העירונית אישרה פה אחד את הצעתו.

לאחר החלטת ועדת השמות, השלב הסופי בתהליך הוא אישור של מועצת העיר, אך למרות שחלפו מאז כמעט שנתיים שבהן התקיימו עשרות ישיבות של מועצת העיר ועל אף הבקשות הרבות של חבר המועצה וידר, סיעות יהדות התורה וש"ס דוחות שוב ושוב את ההחלטה בנושא.

כאמור, ההצעה ליישום ההחלטה שהגיש וידר ועלתה אמש להצבעה נדחתה ברוב קולות כאשר סיעות יהדות התורה, ש"ס ועץ הצביעו נגד ויעקב וידר היה היחיד שהצביע בעד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.