רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 בפברואר 2023

מבזקים

 

✅ גורמים משפטיים בממשלה לאיתי גדסי: בשס הסכימו שפרוש יקבל את כל הסמכות על מירון. פרוש לא רוצה את המרכז הארצי למקומות הקדושים בסיפור, ורוצה לעמוד ישירות מול גורמי הביצוע בשטח. בירוקרטיה משפטית מונעת את המהלך. פרוש בניסיון לגייס את משרד המשפטים לסייע לו לקבל את הסמכויות בחוק הודיע על התפטרות

✅ עמית סגל: על המשבר עם פרוש - הוא התפטר מהעיסוק במירון, אבל לא מהממשלה. את זה הוא עדיין שוקל, וכדאי לזכור ששר שהתפטר בנורבגי וחזר לכנסת לא יכול לשוב ולהתפטר, כך שכמו כל דבר שקשור ליהדות התורה נכנסים מיד לפקעת של אינטרסים סותרים של כל תת חסידות וחצר.

✅ בשס התעקשו על דוד עזריאל מ'עזריאלי הפקות בע"מ', ע"פ השמועות, הוא משמן את מי שצריך בשביל לקבל את ניהול ההפקה, גם במקומות נוספים כמו עיריית ירושלים ועוד, שס לוחצת ולוחצת ע"מ לעבוד עימו.
פרוש שקלט זאת הבין שהוא הולך להיות לייזרזון בחינוך העצמאי...

✅ ארי קלמן בפרסום ראשון: בעקבות חילוקי דעות על סמכויות בהפקת הילולת הרשב״י השר מאיר פרוש הודיע לראש הממשלה כי הוא מתפטר מתפקיד השר הממונה על הילולת הרשב״י מירון.

✅ אריה ארליך: ‏התפטרות השר מאיר פרוש מתפקיד השר הממונה על ההילולא במירון - היא דרמה אימתנית וכישלון מהדהד של הממשלה בנושא קריטי שכלליו נכתבו בדם ובדמעות. פחות מ-80 יום לפני ל"ג בעומר - הכל מפורק, אין שר ואין פרויקטור, וכל התשתית לארגון ההילולא הופכת לאנדרלמוסיה אחת גדולה. 
אנה נוליך את החרפה?

✅ קובי בורנשטיין: ההחלטה של השר פרוש להתפטר התקבלה אתמול בשעת לילה מאוחרת בעקבות מידע שהתקבל ולפיו בניגוד להסכם הקואליציוני ובניגוד להמלצות ועדת החקירה, ש"ס והליכוד ממשיכות להתנהל באופן עצמאי וקידמו מינויים ומהלכים בנוגע למירון. שעה קודם להחלטה עוד קיים הפרויקטור דייטש פגישות עבודה לקראת ההילולא

✅ הדרמה במירון:
לאחר שוועדת החקירה לחקר האסון קבע,
 כי יוסי שווינגר ושותפ' 
הם אחד הגורמים הגדולים לאסון מירון,
הם אינם משחררים מתפקידם , ומרים קשים לשר פרוש לקבל לידו את ניהול ההילולא
עד מתי ניתן לאותם רוצחים לנהל את הר מירון,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.