רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 בפברואר 2023

מבזקים

 

✅  סערת עבודות הרכבת בשבת - גורמים במשרד התחבורה מכחישים את הפרסומים לפיהם עבודות הרכת בקו שבין אשקלון לבאר שבע יחלו רק בצאת השבת. לפי שעה אין שינוי בהנחיות והן יימשכו כרגיל גם בשבת .

✅ אחרי שנים של משפטים: בית המשפט הורה לפרק את אגודת פועלי אגודת ישראל. חסידות גור תקבל רבע מנכסי האגודה וכן את המתחם בו שוכנת כיום ישיבת גור בראשון לציון. שאר הנכסים יחולקו בין 10 מוסדות וישובים הקשורים לפא"י.

✅ פרסום ראשון: הגאון רבי דוד יוסף החליט להתמודד על תפקיד הראשון לציון והרב הראשי לישראל.
הבחירות יתקיימו בעוד שישה חודשים.
בשיחות עם רבנים בכירים התבטא: רואה בכך שליחות יחודית לאחות את הקרעים בעם לאור השסע הגדול בציבור בישראל שמשפיע על המון העם בקיום תורה ומצוות".

✅ ישי כהן: ‏ש״ס ויהדות התורה מתנגדות לחוק עונש מוות למחבלים.

✅ ישי כהן: מרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף בעמדה חד משמעית נגד חוק עונש מוות למחבלים. עמדה שלא תאפשר לש"ס לתמוך בהצעת החוק, מלבד תמיכה הצהרתית בקריאה טרומית בלבד.

✅ ישי כהן: ‏שר בש"ס מבהיר שוב: "נצביע בעד חוק עונש מוות למחבלים בקריאה טרומית בלבד וזה בשל העובדה שאנחנו חברים בקואליציה. לא נאפשר לחוק לעבור בניגוד לעמדת גדולי ישראל, עמדת מועצת החכמים ומרן הראשון לציון ברורה וכך נפעל. שלמות הקואליציה לא קודמת לדעת תורה. נתניהו יודע על עמדתנו בנושא"

✅ אביתר בר און: השופטת ברק-ארז: האם תפילה מעורבת היא עניין רפורמי? יש גם מניינים אורתודוקסיים שוויוניים. נציג הרבנות: אם יש תופעה כזו, הרי שהיא נמצאת בשוליים והיא לא מקובלת. אם יש מישהו שנמצא בקצה הזה, והרוב לא "זורם עם זה" - צריך לכבד את הרוב 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.