רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 בפברואר 2023

מבזקים

 

✅ ביקורת נגד בן גביר? ח״כ יולי אדלשטיין לאדמקר וישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ״הממשלה הזו קשה לניהול, יש בה גורמים שהם חסרי נסיון ויש להם הרבה מה ללמוד. הם צריכים להיות עם הרגליים על הקרקע כדי שהממשלה תמשיך להתקיים״.

✅ תת-אלוף במיל' אפי איתם ב'גלי ישראל': אני אומר לראשי המפגינים. אם ברק ואולמרט הם מנהיגיכם אז לא תעמדו במבחן הבסיסי של מחאה במדינה דמוקרטית. תסכול ושנאה אישית של האישים האלה מוביל אותם לעשות מעשים מסוכנים. נתניהו חושב על אירן וחייב את התמיכה האמריקנית החזקה. במסגרת זו הוא מתמרן מול הבקשות של הממשל

✅ היועץ האסטרטגי ברק סרי לגיא פלג ב׳רדיו 103׳: ״במשך שבועות אתה מפחיד את כולם מסגן השר אבי מעוז וממה שהוא יעשה בבתי הספר הממלכתיים. עברו חודשים, אבי מעוז יצא ולא קרה כלום לתלמידי ישראל, לא היה שום שינוי בתוכניות הלימוד. ולכן שים לב לתבהלות מיותרות״.

✅ ח"כ אליהו רביבו סירב להמשיך ריאיון ברדיו 103 אצל ענת דוידוב וגיא פלג לאחר שאלו סירבו לחזור בהם מהביטוי "הפיכה משפטית". רביבו אמר: "שוב פעם יצא המרצע מן השק. לא ייתכן שהנדסת התודעה בתקשורת תימשך באין מפריע וכאילו מדובר בדבר לגיטימי"

✅ יעל רפ בסרוגים: על רקע המשבר סביב תקציבי החינוך שהובטחו ליהדות התורה בהסכמים הקואליציוניים, במפלגה שוקלים להחריף את הצעדים אם פגישת נתניהו-גפני לא תביא להתקדמות. גורם במפלגה: ״אם נתניהו לא יטפל בנו הוא לא יטפל בשום דבר, כי הוא לא יהיה ראש ממשלה״.

✅  אמיר אטינגר: בעניין מעוז. ההתפטרות נכנס לתוקף תוך 48 שעות אז יש זמן לשכנע אותו לחזור בו. להבנתי זה מה שעושים כרגע. גורמים בלשכת נתניהו אומרים שאחד המעכבים לדרשותיו של מעוז היה - צחי ברוורמן, ראש הסגל של נתניהו

✅  מישי כהן: לעובדה שהרב הראשי מתנגד לחוק עונש מוות למחבלים יש משמעות גם על העמדה של ח"כ אבי מעוז שמקפיד שלא להצביע נגד עמדת הרבנות הראשית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.