רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 בפברואר 2023

מבזקים

 

✅ חה"כ לימור סון הר-מלך: "בימים האחרונים מתנהל בכלי התקשורת קמפיין 'אלימות המתנחלים' בשיא עוצמתו, שמטרתו לנער את האחריות מ'גורמי הבטחון' למצב הבלתי נסבל בשטח ולהסיט את השיח מהפיגועים הקשים שחווינו. מדובר בקמפיין שקרי ונבזה, רצח של שלושה יהודים קדושים נדחק הצידה, לטובת עיסוק בתגובות אזרחים שחשו מופקרים"

✅ גוטליב: הלל יניב הי"ד שנרצח בפיגוע רצה לרכוש אקדח אך לא יכל, בשל נהלי המשרד לביטחון לאומי מהשנים האחרונות לפיהם בוגרי צבא במסלול הסדר לא זכאים להוציא רשיון נשק.

✅ חה"כ צגה מלקו לערוץ 7: "יש אכיפה בררנית, בני העדה האתיופית שהפגינו חטפו מכות קיבלו גז מדמיע. גם החרדים מקבלים אכיפה בררנית, זה דבר נורא. לא יכול להיות שהחוק משתנה מקבוצה לקבוצה''.

✅ עמית סגל על אבי מעוז: קיווה שיהיה בעל השפעה כמו שבשמאל הזהירו, גילה שגם הפעם הפער מהמציאות די גדול .

✅ שר המשפטים יריב לוין על בג"ץ המסתננים: "בג"ץ העדיף את הזכויות של אלה שגנבו את הגבול באופן בלתי-חוקי - וגורמים לכך שהתושבים והאזרחים שלנו, מהשכבות החלשות ביותר, עומדים מופקרים וחסרי אונים - בשם איזו תפיסה פרוגרסיבית שהיא הלך הרוח בבית המשפט אבל לא בציבור" .

✅ יו״ר ועדת החוקה ח״כ שמחה רוטמן ליועץ המשפטי לוועדה, עו״ד גור בליי: ״אתה מתנהג כמו חבר אופוזיציה״ .

✅ שוב רעידת אדמה (5.6) בטורקיה

✅ מיוחד למעריב: בעיתון הבוקר מפורסמת כתבה שלי על המשפטנים שחוששים לדבר בעד הרפורמה המשפטית.
חבר במועצה הארצית של לשכת עורכי הדין אמר לי: "מי שתומך ברפורמה חוטף פסקי דין נוראיים".
עורך דין נוסף אמר:  "התחושה היא שמערכת המשפט נלחמת במי שתומך ברפורמה. זאת תחושה של חוסר אונים. אם אני אדבר בעד הרפורמה, השופטים ידרכו עלי".
שופט בכיר בדימוס אמר: "מי יודעים שמישהו תומך ברפורמה המשפטית והוא מגיע לפני בית המשפט העליון, תעשה את החשבון לבד כמה השופטים, שמתנגדים לרפורמה, ירצו לשמוע אותו".
אברהם בלוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.