רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 בפברואר 2023

מבזקים

 

✅ קובי בורנשטיין: השר פרוש לא מחכה וכבר הערב יתפטר גם מהממשלה. מיד לאחר התפטרותו הוא יחזור לכהן כח"כ מה שיוביל לפיטוריו של אחד מחברי הכנסת הנורבגים, ונכון לעכשיו לוחצים בדגל התורה שזה יהיה נציג אגודת ישראל

✅ גורם בכיר ביהדות התורה למורן אזולאי: ״הקימו קואליציה לא מחויבת. הסכמים מופרים כל הזמן ולכן כל אחד לעצמו. אין מוטיבציה לאף אחד״.

✅ איתי גדסי: גורם פוליטי: משבר מעוז - פרוש מטופל. נתניהו התחייב לתת לשר פרוש את כל הסמכויות לניהול הילולת מירון באופן מיידי כמו שנחתם. גם אבי מעוז יקבל תקציב ותקנים.

✅ ויסברג בטוויטר: ‏ההתפטרות הדרמטית של השר פרוש מלמדת שהוא לא ביקש לעצמו שררה אלא עבדות. ברגע שהבין שהוא לא יכול לשרת את הציבור בעניין מירון - הוא הניח את המפתחות. בלי סמכויות אי אפשר לנהל ככה את ההילולא .

✅ אמיר אטינגר: צריך לזכור שנתניהו קיבל מכתבי אזהרה בעניין מירון. זה הדבר האחרון שהוא רוצה להסתבך איתו שוב. פרוש התפטר כי מנכ"ל מקומות הקדושים שווינגר שהוא איש שמזוהה עם דרעי מתעקש שיהיה מפיק של ההילולה שכפוף גם אליו, פרוש רצה בכלל מפיק אחר ומסרב להתערבות של המקומות הקדושים 

✅ אסון מירון: ועדת החקירה התריעה בחודש האחרון בפני ראש הממשלה נתניהו על התנהלות המקומות הקדושים והתערבות באירועי ל"ג בעומר תוך מחטף בחתימת ההפקה אך לא נעשה דבר.

✅ הרפורמה המשפטית - וההשלכות הכלכליות - פרופ' ירון זליכה מרגיע ב׳ערוץ 14׳ את החששות: "לא תהיה השפעה משמעותית גם אם הם יפחידו את עצמם עוד 16 פעמים. אין שום חשש ליציבות הכלכלית בישראל; יש בכירים ועיתונאים שמבצעים פיגועים פסיכולוגיים ומפיצים פייק ניוז"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.